عنوان خبر:فرماندار علي آبادکتول : اهانت به امام ، اهانت به اسلام است
چهارشنبه 9 دي 1388 - 02:26:07


فرماندار علی آباد کتول :
افرادي که با حمايتهاي پشت پرده ، عده اي عنصر خود فروخته و جاه طلب به ساحت مقدس حضرت امام خميني (ره)  اهانت کردند بدانند که در اشتباهي بزرگ به سر مي برند و بزودي پاسخ اين عمل شنيع و  مايه نفرت  را دريافت خواهند کرد.



به گزارش خبرنگار پیام گلستان فرماندار علي آبادکتول در جلسه طرح شيم خدمت که بمنظور بررسي و رفع مشکلات  محله  خارکلاته شهر علي آبادکتول و با حضور مسئولين شهرستان برگزار شد گفت : افرادي که با حمايتهاي پشت پرده ، عده اي عنصر خود فروخته و جاه طلب به ساحت مقدس حضرت امام خميني (ره)  اهانت کردند بدانند که در اشتباهي بزرگ به سر مي برند و بزودي پاسخ اين عمل شنيع و  مايه نفرت  را دريافت خواهند کرد.
وي همچنين در خصوص بررسي مشکلات مربوط به اين محله گفت : يکي از سنت هاي بسيار پسنديده و مورد تاييد مقام معظم رهبري که در دولت نهم شروع و در دولت دهم ادامه يافت . سفرهاي استاني هيئت دولت با حضور شخص رياست جمهور مي باشد که باعث آشنايي نزديک مسئولين با مشکلات و تنگناهاي مردم است و ما نيز با تاسي به اين سنت حسنه در روستاها و محلات حضور پيداکرده و مشکلات را از نزديک بررسي مي کنيم.
علي دنکوب در اين نشست صميمي که با حضور بسيار گسترده اهالي محله خارکلاته از اقشار مختلف و روحانيت محل   همراه بود گفت:  بزودي پارک تفريحي در محله خارکلاته با همکاري شهرداري احداث خواهد شد .
وي اضافه کرد : در دولت نهم 23 کوچه آسفالت و 3 پل فرعي  و بيش از يک هزار متر جدول در اين محله احداث شده است.
وي همچنين خواستار تسريع  احداث پل  اصلي خارکلاته از خيابان اصلي به خيابان شهيد مدرس از سوي شهرداري علي آباد  شدند.

وي بنا بر درخواست مردم محله و به خاطر از بين بردن مخاطرات مردم قول مساعد دادند که بزودي ايستگاه روستاهاي دهنه زرينگل از چهارراه خارکلاته به مکان ديگري انتقال يابد.

در اين جلسه ساکنان محله خارکلاته مشکلات و کمبودها را از جمله لايروبي چاههاي آب نسق ، رودخانه و احداث ديواره بتوني  ، احداث درکهاي تخريب شده آب خارکلاته در کردآباد و توسکايي زرين گل ، تعيين حق آبه اراضي کشاورزي اين محله از  سد کبودوال  ،  اصلاح و بازسازي شبکه آب شرب اين محله ،  تسطيح جاده هاي بين المزارع و تکميل زمين ورزشي خارکلاته را  به اطلاع مسئولان رساندند و مقررشد مورد بررسي و در اولويت قرارگيرد  .




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1.html )