عنوان خبر:برپايي دوره‌هاي آموزش هتلداري
چهارشنبه 15 دي 1389 - 21:51:51


مدير‌كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گلستان گفت: در راستاي ارائه خدمات مطلوب گردشگري، دوره‌هاي آموزشي هتلداري اواسط بهمن ماه در استان گلستان برگزار مي‌شود.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گلستان، فريدون فعالي اظهار داشت: اين دوره‌ها در رشته‌هاي ميزباني، خانه‌داري و آموزش عمومي كاركنان واحدهاي اقامتي و پذيرايي، پذيرشگري با همكاري اداره كل فني و حرفه‌اي استان و انعقاد تفاهمنامه در اين راستا برگزار مي‌شود و مدرك ارائه شده معتبر و رسمي است.
فريدون فعالي افزود: برگزاري اين دوره‌ها، ضمن ارتقاي سطح علمي ارائه خدمات گردشگري، زمينه لازم را براي رونق صنعت گردشگري و جذب گردشگر داخلي و خارجي فراهم خواهد آورد.
وي ادامه داد: دوره‌هاي آموزش ضمن خدمت كاركنان واحدهاي اقامتي و پذيرايي سطح استان نيز به منظور ارتقاي سطح سرويس‌دهي اين واحدها به مسافران و گردشگران برگزار مي‌شود.
مدير‌كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گلستان يادآور شد: متقاضيان شركت در اين دوره‌ها مي‌توانند با مراجعه به اين اداره كل و يا ادارات شهرستاني ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در اين دوره‌ها ثبت‌نام كرده و شركت كنند.
فعالي از راه‌اندازي پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني در استان گلستان خبر داد و گفت: در راستاي آغاز فعاليت ستاد دائمي تسهيلات و نظارت بر سفرهاي استان، پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني در سطح اين استان ايجاد مي‌شود.
وي ادامه داد: با نظر به اينكه ستاد تسهيلات سفرهاي گلستان از حالت فعاليت در ايام پيك خارج شده و در تمام ايام سال فعاليت مي‌كند، برنامه‌ريزي‌هاي لازم بايد در طول ايام سال صورت گيرد.
مدير‌كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گلستان با اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته در اين راستا افزود: امسال نيز به مانند سال‌هاي پيش برنامه‌ريزي‌ها صورت گرفته و پيگيري امور در دست اقدام است تا ضمن اينكه ميزبان خوبي براي زائران امام رضا (ع) هستيم، ماندگاري مسافر را در اين استان افزايش دهيم.
فعالي همچنين به راه‌اندازي پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني دراين استان اشاره داشت و تصريح كرد: اطلاعات استان، بروشورها و كتابچه‌هاي معرفي جاذبه‌هاي گردشگري و تاريخي اين استان در پايگاه اطلاع‌رساني جاده‌اي (نوكنده) و همچنين در فرودگاه، راه‌آهن و پايانه حمل و نقل ارائه مي‌شود.
وي همچنين به فعاليت اين ستاد در شهرستان‌ها تاكيد داشت و گفت: با برنامه‌ريزي‌هاي لازم توسط روساي شهرستاني و هماهنگي با دبيرخانه اين ستاد، ستاد تسهيلات سفر در شهرستان‌ها نيز فعال خواهد بود تا با ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران، رضايت‌مندي لازم را فراهم آورد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1001.html )