عنوان خبر:تاثير نمايشگاه بصيرت در افشاي ماهيت فتنه
چهارشنبه 15 دي 1389 - 22:02:45


نماينده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس گفت: نمايشگاه بصيرت در گرگان در افشاي ماهيت فتنه اثرگذار بود.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سيدعلي طاهري ظهر امروز در حاشيه بازديد نمايشگاه بصيرت در گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: برگزاري نمايشگاه بصيرت در گرگان موجب شده است كه برخي حاميان فتنه 88 در استان احساس ناامني كنند.
عضو هيئت رئيسه كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي برگزاري چنين نمايشگاه‌هايي را در بصيرت‌افزايي جامعه بسيار ضروري دانست و گفت: معمولا عوامل فتنه براي جلوگيري از روشنگري در جامعه تلاش مي‌كنند با روش‌هاي غيرمنطقي، غيرمستدل و با استفاده از روش‌هاي خشونت‌آميز مانع از افزايش بصيرت جامعه شوند.
طاهري خاطرنشان كرد: بايد برگزاري چنين نمايشگاه‌هايي با استفاده از روش‌هاي روز بيشتر شود تا مردم هر چه بيشتر بايد نيات پليد جرياني كه تلاش داشتند به پايه‌هاي نظام ضربه بزند، برملا شود.
وي ادامه داد: بايد از هر روشي كه ماهيت جريان فتنه را بر ملا مي‌كند استفاده كرد تا براساس فرمايشات مقام معظم رهبري بصيرت جامعه افزايش يابد.
نماينده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شوراي اسلامي گفت: گلستان از سال‌هاي گذشته تاكنون محل امني براي برخي اصلا‌ح‌طلباني بود كه همدوش با سران فتنه سال گذشته مشغول فتنه‌گري بودند.
طاهري با بيان اينكه برخي مدعيان خط امام (ره) استان در مراسم 9 دي امسال شركت نكردند، گفت: اين‌گونه رفتار موجب مي‌شود تا ماهيت اين افراد بيش از گذشته براي مردم آشكار شود و كساني كه ترديد داشتند آنها در مسير فتنه هستند، بصيرتشان افزايش يابد.
وي اضافه كرد: كساني كه در محافل خصوصي خود بدترين موضع‌گيري را عليه پايه‌هاي نظام مي‌گيرند رياكارانه براي حفظ آبرويشان در بين هواداران خود، در انزار از ولايت‌فقيه و ارزش‌هاي انقلاب حمايت كمرنگ مي‌كنند.
عضو هيئت رئيسه كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: بايد درباره ماهيت اين افراد اطلاع‌رساني كشوري شود تا در مركز هم ماهيت آنها روشن شود.
طاهري افزود: برخي در مركز گمان مي‌كنند اين استان بعد از فتنه سال گذشته آرام شده است در صورتي كه برخي حاميان جريان فتنه در استان همچنان در اين مسير قرار دارند.
وي خاطرنشان كرد: برگزاري همايش 9 دي و برگزاري نمايشگاه بصيرت در گرگان اگر چه با حضور پرشور مسئولان و مردم برگزار شد اما برخي‌ها با عدم حضور خود نشان دادند كه دلشان مي‌خواهد جريان فتنه همچنان حفظ شود.
نماينده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شوراي اسلامي گفت: برخي تلاش دارند مانع از فضايي كه در 9 دي سال گذشته فتنه بزرگ را خاموش كرده، شوند.
طاهري خطاب به مديران ارشد استان افزود: مديران استاني هم بايد اطلاع‌رساني درست و به موقع از ماهيت ته‌مانده‌هاي جريان نفاق و فتنه در سطح ملي انجام دهند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1009.html )