عنوان خبر:نخستين سري قبوض برق
پنجشنبه 16 دي 1389 - 21:08:33


معاون فروش و خدمات مشتركان شركت برق گلستان از تحويل قبوض جديد برق‌بهاي مشتركان خبر داد كه در آن شهروندان به وضوح در جريان ميزان مصرف خود قرار مي‌گيرند.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، ايوب پسرك‌لي پيش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان با اشاره به هدف دولت در اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها اظهار داشت: با استقرار سيستم جامع خدمات مشتركان تمامي فاكتورهاي لازم در قبوض برق‌ لحاظ مي‌شود و با درج محاسبات صورتحساب‌ها با فرمت جديد تمامي اطلاعات مشتركان نيز به همراه ميزان مصرف و مبلغ صورتحساب به اطلاع شهروندان خواهد رسيد.
وي با اشاره به شمار مشتركان در استان يادآور شد: شركت توزيع برق به 504 هزار مشترك ارائه خدمت مي‌كند كه از اين تعداد 83 درصد خانگي، 4 درصد اداري، 11 درصد تجاري و مابقي آن را مشتركان بخش‌هاي كشاورزي و صنعتي تشكيل مي‌دهند.
معاون فروش و خدمات مشتركان شركت برق گلستان با اشاره به مديريت بر مصرف از سوي شهروندان خاطرنشان كرد: مشتركان با 10 درصد كاهش مصرف، شاهد كاهش 20 تا 30 درصدي در مبلغ صورتحساب قبض بهاي خود خواهند بود.
به گفته پسرك‌لي عمليات قرائت كنتورها نيز از اين پس در هر 40 روز كاري صورت مي‌گيرد و تا پايان سال جاري نيز ادامه دارد.
وي با اشاره به رقم ريالي هر كيلووات ساعت قبل از هدفمندي يارانه‌ها گفت: اين رقم تاكنون 152 ريال بود كه پس از اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها در تمامي تعرفه‌ها متوسط قيمت در كل كشور به 450 ريال رسيده است.
معاون فروش و خدمات مشتركان شركت برق گلستان گفت: ميزان مصرف منطقي كم‌تر از 200 كيلو وات ساعت را نشان مي‌دهد از اين رو مشتركان مي‌توانند با كاهش مصرف و سوق دادن ميزان مصرف به سوي مصرف بهينه كمك ‌كار شركت توزيع برق در اين راستا باشند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1022.html )