عنوان خبر:كاهش 15 درصدي ضايعات نان
جمعه 17 دي 1389 - 14:54:58


مدير شركت غله و خدمات بازرگاني گلستان گفت: طبق تحقيقات مركز بژوهش‌هاي غلات كشور، با اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها ضايعات نان و مصرف آرد به 10 تا 15 درصد كاهش يافته است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي شركت غله و خدمات بازرگاني استان گلستان، سيدحميدرضا ميرآفتاب اظهار داشت: در سومين هفته اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها كه به نام هفته كيفيت نان نامگذاري شده است، زبان مشتركي بين حلقه‌هاي مختلف فرآيند توليد نان از مزرعه تا حمل و نقل و نانوايي ايجاد مي‌شود و عملكرد خوب اين فرآيند موجب خواهد شد كه نان با كيفيت به دست مشتريان سپرده شود.
وي با اشاره به اينكه براي نحوه افزايش كيفيت نان، كميته‌‌‌ها و جلسات مختلفي برگزار شده است، افزود: هر يك از روزهاي اين هفته به نام خاصي تعيين شده است.
مدير شركت غله و خدمات بازرگاني استان گلستان كيفيت نان، كيفيت گندم، كيفيت نان، حمل و ذخيره‌سازي گندم و آرد، كيفيت نان، تكنولوژِي توليد آرد و كارخانجات آرد‌سازي، كيفيت نان، بهسازي و بهداشت نانوايي‌ها، كيفيت نان، مشتري‌مداري، كيفيت نان، آموزش و مهارت نانوايان، كيفيت نان و مصرف‌كنندگان عنوان‌هاي تعيين شده براي اين روزهاست.
ميرآفتاب ادامه داد: با آغاز هفته كيفيت نان، تلاش بر اين است با اجراي برنامه‌هاي كوتاه ‌مدت در راستاي كنترل و افزايش كيفيت نان اقداماتي صورت پذيرد.
وي تصريح كرد: در برنامه كوتاه‌مدت مشخص شده است تا كارخانجات تبديلي نسبت به تهيه آرد با كيفيت بالاتر اقدام كنند، هر چند اتحاديه نانوايان شهرستان‌ها به نمايندگي از سوي نانوايان با توجه به شناختي كه از كيفيت آرد كارخانجات دارند در انتخاب كارخانه اختيار كامل خواهند داشت.
مدير شركت غله و خدمات بازرگاني استان گلستان خاطرنشان كرد: طبق تحقيقات مركز بژوهش‌هاي غلات كشور، با اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها ضايعات نان و مصرف آرد به 10 تا 15 درصد كاهش يافته است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1027.html )