عنوان خبر:تشويق دستگاه‌هاي موفق در جذب فرزندان شاهد
شنبه 18 دي 1389 - 22:54:52


استاندار گلستان گفت: دستگاه‌هاي اجرايي كه در جذب فرزندان شاهد عملكرد مناسبي داشته‌اند در همايش ايثارگران در دهه مباركه فجر مورد تقدير ويژه قرار مي‌گيرند.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، جواد قناعت بعد از ظهر امروز در شوراي اداري استان اظهار داشت: اميدواريم كه جشن دهه فجر امسال در استان گلستان با جشن اشتغال صد در صد فرزندان شاهد داراي مدرك كارداني و كارشناسي پيوند خورده و بدين ترتيب يكي از اصلي‌ترين دغدغه‌هاي خانواده شهدا رفع شود.
وي با بيان اينكه اشتغال يكي از جدي‌ترين مشكلات استان است خاطرنشان كرد: براي شخص استاندار، ايجاد اشتغال به علاوه اشتغال فرزندان شاهد در استان بسيار مهم است و اين اهميت و نگاه ويژه بايد در عملكرد مديران لحاظ شود.
وي با تاكيد بر اينكه همه دستگاه‌ها بايد در اسرع وقت نسبت به جذب سهميه تعيين شده اقدام كنند، تاكيد كرد: از اين پس دستگاه‌هايي كه در امر اشتغالزايي براي فرزندان شهدا موفق عمل كرده باشند مورد توجه ويژه مجموعه استانداري قرار خواهند گرفت.
قناعت تصريح كرد: همچنين سه مدير برتر استان در امر اشتغالزايي در كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري استان معرفي و ضمن بازگويي علل موفقيت خود، مورد تشويق و تقدير قرار خواهند گرفت.
استاندار گلستان با اشاره به اجراي موفقيت آميز قانون هدفمندي يارانه‌ها در استان گفت: در طول 20 روز گذشته اين قانون به شكل احسن در استان به اجرا درآمده است.
قناعت اظهار داشت: بخشي از اين موفقيت به دليل پيگيري‌هاي فراوان مديران استان در برگزاري جلسات و اشراف آنان به همه زواياي آشكار و پنهان اين طرح بوده است.
وي همراهي مردم در اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها را از مهم‌ترين دلايل موفقيت آن در استان عنوان كرد و افزود: در حالي كه دشمن از مدت‌ها قبل منتظر بود كه همزمان با اجراي اين قانون تحركات و تبليغاتي را عليه نظام جمهوري اسلامي آغاز كند اما هوشياري و آگاهي مردم مانع از اجراي اين طرح شوم دشمن شد.
قناعت با اشاره به اعمال مديريت مصرف از سوي مردم در طول اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها خاطرنشان كرد: مردم با هوشياري به منافع اجراي اين قانون پي برده و با تعريف جديد از مباني مديريت مصرف، شيوه زندگي خود را با مدل جديد تطبيق داده‌اند.
قناعت مديران دستگاه‌هاي اجرايي را به اصلاح الگوي مصرف در ادارات متبوع خود توجه داد و تصريح كرد: دستگاه‌هاي برتر در رعايت اصلاح الگوي مصرف مورد تشويق و تقدير مسئولان ارشد استان قرار خواهند گرفت.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1036.html )