عنوان خبر:روحانيت در جهت تقويت باورهاي ديني گام بر مي دارد
يكشنبه 19 دي 1389 - 19:58:53


استاندار گلستان گفت: روحانيت با تعليم و تبليغ اسلام و ارزش هاي اخلاقي در جهت تقويت باورهاي ديني، نشر فرهنگ و اخلاق اسلامي گام برمي دارد.



مهندس 'جواد قناعت' عصر شنبه در ديدار با روحانيون و ائمه جمعه استان گلستان، روحانيون را حافظان مرزهاي فكري و اعتقادي جمهوري اسلامي و انقلاب دانست.
وي خاطرنشان كرد: آشنايي و اعتقادات عميق ديني بر پايه آموزش ها و مجاهدت هاي روحانيون استوار است.
قناعت امام راحل را مركز ثقل هويت انقلاب اسلامي معرفي و تاكيد كرد: ما بايد اين هويت را پاسداري كنيم.
وي با بيان اين كه در هشت سال دفاع مقدس نسبت به مرزهاي خاكي حساسيت نشان داديم افزود: همان گونه بايد نسبت به اعتقاداتمان نيز حساس بوده و از مرزهاي تئوري خود حفاظت كنيم.
وي در ادامه به نقش ائمه جمعه اشاره و اضافه كرد: ائمه جمعه مي توانند در آگاهي بخشي به مردم از مزاياي قانون هدفمندي يارانه ها نقش مهمي ايفا كنند.
استاندار گلستان، روند اجراي قانون هدفمندي يارانه ها را در استان مطلوب توصيف و از همكاري مردم قدرداني كرد.
قناعت خاطرنشان كرد: همت مديران استاني و بدنه كارشناسي استان بر اجراي صحيح اين قانون با بروز كمترين مشكل براي مردم و صاحبان مشاغل بوده و از اين رو نهايت تلاش را براي رفع مشكلات احتمالي و برآورده كردن نيازهاي لازم از طريق بسته هاي حمايتي داريم.
استاندار گلستان با بيان اين كه دولت تدابير لازم براي تامين سوخت مورد نياز در بخش هاي مختلف استان را اتخاذ كرده است، افزود: 16 ميليون ليتر گازوئيل با نرخ 150 تومان براي بخش هاي كشاورزي استان در نظر گرفته شده است.
قناعت اضافه كرد: علاوه بر اين ماهانه 700 هزار ليتر گازوئيل ديگر نيز به استان اختصاص مي يابد تا در صورت نياز براي بخش هاي مختلف مصرف شود.

ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1042.html )