عنوان خبر:تجهيز تمام ماشين‌آلات راهداري به جي‌پي‌اس
يكشنبه 19 دي 1389 - 20:00:30


مدير كل راه و ترابري استان گلستان گفت: در راهداري زمستانه امسال تمام ماشين‌آلات و گشت‌هاي راهداري در گلستان مجهز به دستگاه Gps شده‌اند.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و ترابري استان گلستان، محمدتقي جوان‌شورابي در ششمين جلسه شوراي راهداري راه و ترابري گلستان اظهار داشت: با تجهيز ماشين‌آلات و گشت‌هاي راهداري به دستگاه Gps و در خصوص حضور و اطلاع‌رساني در حوادث جاده‌اي در طرح راهداري زمستانه امسال مشكلي نخواهيم داشت.
وي تصريح كرد: استفاده از ماشين‌آلات نوين راهداري از ديگر ويژگي‌هاي عمليات راهداري زمستان امسال است.
مدير كل راه و ترابري استان گلستان راهداري زمستاني را بسيار مهم و حائز اهميت دانست و در اجراي صحيح آن توسط راهداران تاكيد كرد.
جوان‌شورابي خاطرنشان كرد: در اجراي طرح راهداري زمستانه استان گلستان 131 دستگاه ماشين‌آلات سبك و سنگين و 242 نفر پرسنل راهداري در 22 راهدارخانه ثابت و سيار شركت دارند.
وي با اشاره صرفه‌جويي صحيح و مصرف كردن در اولويت كارها قرار گيرد، گفت: صرفه‌جويي و صحيح مصرف كردن و اهتمام به آن بايد در اولويت كارها قرار گيرد.
مدير كل راه و ترابري استان گلستان افزود: خوشبختانه با اجرايي شدن قانون هدفمندكردن يارانه‌ها بايد تلاش مضاعفي در تمام امور راهداري با وجود برنامه‌ريزي‌هايي كه در مديريت نگهداري و بهره‌برداري انجام مي‌گرفت، بشود. جوان‌شورابي مصرف صحيح موادسوختي اعم از بنزين، گازوئيل و ... لوازم مصرفي و اداري و ملزومات جاري و هزينه‌ها را در راه و ترابري گلستان مورد تاكيد قرار داد.
وي همچنين اضافه كرد: اداره كل راه و ترابري استان گلستان در نه ماهه سال جاري در بخش اشتغال، بسيار مطلوب عمل كرده است.
جوان‌شورابي گفت: در سال جاري راه و ترابري استان گلستان علاوه بر تعهداتش در بخش اشتغالزايي در سطح استان فراتر رفته و حدود پنج درصد افزايش بيشتر از تعهداتش اشتغالزايي داشته است.
مدير كل راه و ترابري استان گلستان تعداد اشتغالزايي در 9 ماهه سال جاري را 360 نفر اعلام كرد و افزود: اين تعداد نفر در بخش‌هاي مختلف، بخش خصوصي اعم از شركت‌هاي مشاور، راهسازي، راهداري طرف قرارداد با اداره كل مشغول فعاليت شده‌اند.
وي اضافه كرد: اين اداره كل نيز در سنوات گذشته با حمايت‌هاي لازم و قانوني و بسترسازي مناسب در بسط و توسعه شركت‌هاي عمراني بخش راهسازي در استان در اشتغالزايي جوانان سهيم بوده است.
استان گلستان داراي 5 هزار كليومتر راه اصلي و فرعي و روستايي است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1043.html )