عنوان خبر:بصيرت محور برنامه هاي دهه فجر
يكشنبه 19 دي 1389 - 20:03:19


جانشين ستاد عالي دهه فجر استان گلستان گفت: دستگاه‌هاي اجرايي موضوع بصيرت را محور برنامه‌ها و فعاليت‌هاي خود در ايام دهه فجر قرار دهند.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، عليرضا جمشيدي پيش از ظهر امروز در جمع اعضاي ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: آحاد جامعه بايد هر روز براي مقابله با دشمن آماده باشند و اين امر تنها با بصيرت افزايي در اقشار مختلف مردم قابل تصور است.
وي با اشاره به در پيش داشتن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي افزود: دهه فجر انقلاب اسلامي معناي واقعي بصيرت ملت ايران و اوج عزت و اقتدار نظام اسلامي است.
معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان تاكيد كرد: همچنين تبيين جايگاه ولايت مطلقه‌ فقيه در اين ايام بايد در دستور كار مسئولان و مديران استان قرار گيرد.
وي خاطرنشان كرد: همچنين دستگاه‌هاي اجرايي تلاش كنند تا در ايام‌الله دهه فجر نسبت به انجام فعاليت‌هاي فرهنگي و سياسي نرم‌افزاري در حوزه جوانان، بانوان و ورزشكاران اقدام كنند به طوري كه مباني اصلي و روحيه ايثارگري به نسل جديد منتقل شود.
جمشيدي تاكيد كرد: افتتاح پروژه‌هاي مهم و نمايش كارآمدي نظام مقدس اسلامي بايد به طور جدي مورد توجه مسئولان در اين ايام قرار گيرد.
وي ايجاد طراوت، شادابي و نشاط عمومي و اميد به آينده را از ديگر وظايف مهم دستگاه‌ها در ايام دهه فجر عنوان كرد و گفت: دستگاه‌هاي اجرايي بايد همه تلاش خود را براي همكاري و همراهي با ستادهاي استان و شهرستان‌ها براي اجراي مطلوب برنامه‌ها به كار بندند.
معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان همچنين از مديران خواست تا برنامه‌هاي عمراني اعم از افتتاحيه و كلنگ‌زني، برنامه هاي فرهنگي هنري اجتماعي و برنامه‌هاي توليدي، اقتصادي و اشتغالزاي دستگاه متبوع خود در ايام دهه فجر را حداكثر تا تاريخ 20 دي ماه به دبيرخانه ستاد اعلام كنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1045.html )