عنوان خبر:بازرسي 94 درصد نازل‌هاي عرضه سوخت مايع
يكشنبه 19 دي 1389 - 20:07:20


مديركل استاندارد و تحقيقات صنعتي گلستان از بازرسي 94 درصد نازل‌هاي عرضه سوخت مايع استان در طي نه ماهه سال جاري خبر داد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي اداره كل استاندارد و تحقيقات صنعتي گلستان، منصور قليچ‌لي اظهار داشت: بازرسي از نازل‌هاي عرضه سوخت يكي از حوزه‌هاي نظارتي استاندارد بر خدمات ارائه شده به مردم است كه با توجه به هدفمند شدن يارانه‌ها در سال جاري نيازمند نظارت مضاعف كارشناسان استاندارد و شركت ملي پخش فراورده‌هاي نفتي براي جلب رضايت مردم و جلوگيري از تضييع حقوق آنان است.
وي افزود: در همين راستا و در راستاي حمايت از مصرف‌كنندگان سوخت مايع، در 9 ماهه سال جاري 552 بازرسي از نازل‌هاي عرضه سوخت مايع استان صورت گرفت كه نشانگر تحقق 94 درصدي برنامه پيش‌بيني شده است.
مديركل استاندارد و تحقيقات صنعتي گلستان با بيان اينكه اينكه تعداد نازل‌هاي عرضه سوخت در گلستان حدود 390 واحد است، گفت: در سال جاري همه نازل‌هاي سوخت حداقل يك بار بازرسي شده‌اند و در حال حاضر كارشناسان استاندارد در مرحله دوم بازرسي آنها قرار دارند.
دبير شوراي استاندارد استان گلستان خاطرنشان كرد: اين بازديدها كه توسط تيمي مشترك از كارشناسان اوزان و مقياس‌هاي استاندارد و شركت ملي پخش فراورده‌هاي نفتي استان صورت گرفته كل نازل‌هاي عرضه سوخت اعم از بنزين، گازوئيل و نفت سفيد را در بر داشته كه از اين تعداد، 57 مورد مردود و 495 مورد نيز تاييد شده است.
وي ضمن قدرداني از مساعدت و همكاري كارشناسان شركت ملي پخش فراورده‌هاي نفتي، گفت: با توجه به نقش نظارتي سازمان استاندارد و به تبع آن اين اداره كل بر نازل‌هاي عرضه سوخت مايع، هم استاني‌ها و شهروندان عزيز در صورت برخورد با هرگونه مشكلي در عملكرد نازل‌ها مي‌توانند با اين اداره كل تماس حاصل كرده و يا موارد را به پيامك اداره كل به شماره 30001517 اعلام كنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1048.html )