عنوان خبر:دانشگاه بين المللي جامعه المصطفي مايه مباهات
دوشنبه 20 دي 1389 - 20:48:15


استاندار گلستان، دانشگاه بين المللي 'جامعه المصطفي' را مايه مباهات نظام اسلامي دانست و بر رشد و ارتقاي كمي و كيفي آن تاكيد كرد.



مهندس 'جواد قناعت' روز دوشنبه در بازديد از بخش هاي مختلف دانشگاه جامعه المصطفي واحد گرگان،‌ آن را مركز صدور پيام انقلاب اسلامي توصيف كرد و افزود: در سال 89 و سال هاي آينده از بسته فرهنگي سفر رئيس جمهوري، كمك هاي قابل توجهي به جامعه مصطفي خواهيم كرد.
دانشگاه جامعه المصطفي العالميه واحد گرگان تحت نظارت مركز علوم اسلامي، طلاب خارجي را پذيرش مي كند كه هم اينك از 14 مليت، طلاب در اين واحد مشغول به تحصيل علوم حوزوي هستند و بيشترين پذيرش طلبه در اين واحد از كشورهاي آسيانه ميانه است.
هم اكنون گروه هاي علمي علوم قرآني، زبان فارسي، فلسفه، عرفان و معارف اسلامي در جامعه المصطفي العالميه واحد گرگان فعاليت مي كنند.
طلاب اين واحد در مقاطع كارداني و كارشناسي در حال تحصيل هستند و اين مركز با توجه به ظرفيت موجود، در مقطع كارشناسي ارشد رشته زبان فارسي از سال آينده طلبه پذيرش خواهد كرد.
با توجه به اين كه اين واحد يك مركز بزرگ علوم اسلامي است طي برنامه ريزي هاي صورت گرفته قرار است از سال هاي آينده بين 10 تا بيست درصد طلاب پذيرشي از داخل كشور باشند.
جامعه المصطفي العالميه واحد گرگان بيش از يك دهه است كه با همكاري نماينده ولي فقيه در استان گلستان و برخي از علماي استان در گرگان راه اندازي شده و در حال فعاليت است.

ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1058.html )