عنوان خبر:واگذاري بخشي از پاركينگ طبقاتي نعلبدان گرگان به رستوران
سه شنبه 21 دي 1389 - 17:39:09


رئيس كميسيون توسعه و عمران شوراي شهر گرگان گفت: در جلسه كميسيون توسعه و عمران شوراي اسلامي شهر گرگان واگذاري بخشي از پاركينگ طبقاتي نعلبدان به فعاليت‌هاي تجاري تك واحدي مصوب شد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر گرگان، حسين ربيعي اظهار داشت: درخواست شهرداري گرگان براي تبديل 750 مترمربع از پاركينگ طبقاتي نعلبندان به رستوران و واگذاري به بخش خصوصي براي راه‌اندازي واحدهاي تجاري در كميسيون توسعه و عمران بررسي شد و به تصويب رسيد.
وي افزود: پس از بررسي و كارشناسي انجام شده كميته سرمايه‌گذاري شهرداري به منظور احيا پاركينگ طبقاتي نعلبندان و استفاده بهينه از فضاهاي موجود آن مقرر شد قسمتي از طبقه همكف پاركينگ به همراه نيم طبقه كه قابليت ايجاد رستوران يا ساير خدمات تجاري را دارد به اين امر اختصاص يابد.
وي يادآور شد: واگذاري اين قسمت از پاركينگ به بخش خصوصي پس از تعيين قيمت كارشناسي از طريق آگهي عمومي انجام خواهد شد.
رئيس كميسيون توسعه و عمران شوراي شهر گرگان از تصويب برگزاري مزايده براي واگذاري قطعه زمين متعلق به شهرداري واقع در ضلع شرقي انبار شركت نفت به اصناف در اين جلسه خبر داد و اظهار داشت: به پيشنهاد اعضاي كميسيون توسعه و عمران مقرر شد ملك مذكور پس از برگزاري مزايده به هر صنفي كه قيمت بهتري را پيشنهاد كند، واگذار شود.
ربيعي همچنين با اشاره به بررسي قرارداد واگذاري كارت پارك به موسسه راهگشا وابسته به بنياد تعاون ناجا در اين جلسه، تصريح كرد: اين طرح با هدف ساماندهي توقف توقف در پارك‌هاي حاشيه‌اي و استفاده بهينه از پارك‌هاي حاشيه خيابان توسط شهروندان اجرا شده است كه در اين نشست مقرر شد تعيين مكان‌هاي جديد براي اجراي اين طرح بايد قبل از اجرايي شدن توسط شوراي ترافيك تاييد و به تصويب شوراي شهر برسد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1071.html )