عنوان خبر:افزايش 120 درصدي كشف سرقت خودرو در كردكوي
سه شنبه 21 دي 1389 - 17:44:16


فرمانده انتظامي شهرستان كردكوي گفت: ميزان كشف خودروهاي سرقتي طي 9 ماهه گذشته از سال جاري در اين شهرستان 120 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش داشته است.



محمد شيرازي اظهار داشت: با تلاش مأموران پليس آگاهي شهرستان و همچنين دستگيري تعدادي از سارقان حرفه‌اي خودرو ميزان كشف سرقت خودرو در طي 9 ماهه گذشته از سال جاري 120 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش داشته است.
وي مجهز كردن وسيله نقليه به تجهيزات ايمني و حفاظتي را از جمله راهكارهاي پيشگيري از سرقت اين وسيله نقليه دانست و گفت: بكارگيري نكات ايمني موجب مي‌شود كه وسيله نقليه بكلي از خطر سرقت محفوظ بماند اما كمك فراواني براي فراري دادن سارقان خواهد كرد.
شيرازي به رانندگان خودرو توصيه كرد: به منظور پيشگيري از سرقت اتومبيل خود را به قفل مركزي، دزدگير، قفل پدال، قفل فرمان و ساير لوازم تأخيري و بازدارنده مجهز كنند.
وي از رانندگان خواست شب‌ها و صبح زود از سوار كردن مسافران جوان مشكوك كه كرايه بالاتري را پيشنهاد مي‌كنند و قصد حركت به جاهاي پرت و دور افتاده را دارند جدا خودداري كنند.
اين مقام مسئول گفت: رانندگان به هنگام خريد از افرادي كه كاملا آنها را نمي‌شناسند سعي كنند در اولين فرصت نسبت به تعويض قفل درب و قفل پدال اقدام كنند.
فرمانده انتظامي شهرستان كردكوي به رانندگان توصيه كرد از پذيرفتن هرگونه مواد خوراكي، نوشيدني و خوشبوكننده از مسافران ناشناس خودداري كنند.

فارس



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1075.html )