عنوان خبر:قدرت بسكتبال گرگان در همين حد است
چهارشنبه 22 دي 1389 - 21:58:36


سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان گفت: قدرت بسكتبال گرگان در همين حد است و توان بيش از اين نداريم.



اسدالله كبير امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: ما توان خريد بازيكنان اسمي و گران قيمت را نداريم و بازيكنانمان جوان هستند و سعي خواهيم كرد تا به شرايط مطلوب برسيم.
وي در ارتباط با شكست تيم شهرداري مقابل راه و ترابري قم در گرگان، يادآور شد: تيم راه و ترابري قم هزينه زيادي كرده و سه بازيكن ملي پوش و دو آمريكايي دارد كه با تيم ما قابل مقايسه نيست.
وي افزود: پنج خطا شدن ساشا بازيكن خارجي ما نيز از قدرت تهاجمي‌مان كم كرد و نتوانستيم نتيجه را حفظ كنيم.
سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان در حصوص استفاده از ياشار محمدپور در ديدار با راه و ترابري قم كه با اعتراض هواداران همراه بود، گفت: ما بازيكن قدبلند نداريم و به اجبار از محمدپور استفاده كرديم و اگر بازيكن قدبلند خوب مي خواهيم بايد هزينه زيادي كنيم.
كبير در مورد عدم استفاده از هادي دهقان در ديدار با راه و ترابري قم، اظهار داشت: دهقان بازيكن شوتيست ماست و ما احتياج به بازيكن يارگير در اين ديدار داشتيم كه از دهقان استفاده نكرديم.
وي نتايج اين فصل تيم شهرداري گرگان در ليگ برتر را قابل قبول دانست و تصريح كرد: در ديدارهاي خارج از خانه مقابل دانشگاه آزاد كه خارجي‌هاي خود را نداشت و مقابل حفاري اهواز كه تيمي هم سطح ماست پيروز شديم و اين نتايج قابل قبول است.
سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان در جواب اين سؤال كه چرا تيم شهرداري در اواخر بازي نتيجه را واگذار مي‌كند، به نوعي طفره رفت و جواب مشخصي نداد و گفت: اين سؤال، سؤال ارزشمندي نيست و شما بايد تجزيه و تحليل كنيد.
تيم بسكتبال شهرداري گرگان در هر دو ديدار خانگي خود مغلوب شده كه در ديدار برابر پتروشيمي بندرامام با اختلاف 23 امتياز نتيجه را واگذار كرد و مقابل تيم تازه ليگ برتري شده راه و ترابري قم نيز با اختلاف هفت امتياز شكست خورد كه در هر دو ديدار از حريف خود پيش بود و در نهايت مغلوب شد.
گفتني است؛ تيم شهرداري گرگان از چهار بازي صاحب دو برد و دو باخت شده و در ادامه مسابقات ليگ برتر بسكتبال باشگاه‌هاي كشور، دوشنبه هفته آينده مهمان توزين الكتريك كاشان است.
همچنين ديدار شهرداري گرگان با مهرام تهران كه قرار بود پنج‌شنبه هفته جاري در گرگان برگزار شود، به دليل حضور تيم مهرام در مسابقات غرب آسيا، به زمان ديگري موكول شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1086.html )