عنوان خبر:ساماندهي 170 نفر از متقاضيان مسكن مهر معلولان
چهارشنبه 22 دي 1389 - 22:28:08


فرماندار شهرستان گنبدكاووس گفت: 170 نفر از متقاضيان مسكن مهر معلولان در سايت‌هاي گدم‌آباد و كاج شهرستان گنبدكاووس ساماندهي مي‎شوند.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، غلامعلي سوسرايي صبح امروز صبح در جلسه‎اي مشترك با مديركل مسكن و شهرسازي و مسئولان استاني و شهرستاني بهزيستي اظهار داشت: تعداد 170نفر از متقاضيان معلول و زنان سرپرست خانوار تحت‎پوشش بهزيستي از محل سهم پنج درصدي ويژه ارگان‌هاي حمايتي از مسكن مهر در دو سايت كاج و گدم‌آباد ساماندهي مي‎شوند.
وي با اشاره به اهميت تامين مسكن در دولت خاطرنشان كرد: اين متقاضيان پيش از اين در سايت تعاون ثبت‎نام كرده و آورده يك ميليون توماني خود را نيز واريز كرده بودند.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس از وجود بيش از 600 خانوار متقاضي مسكن مهر تحت پوشش بهزيستي درگنبدكاووس خبر داد و گفت: پيش از اين براي 112 نفر از متقاضيان معلول و سرپرست خانوار زمين تامين شده و جانمايي براي ساخت مسكن مهر صورت گرفته است.
سوسرايي خاطرنشان كرد: با توجه به روند رو به رشد مسكن مهر خود مالكي در شهرستان گنبدكاووس متقاضيان واجد شرايط يادشده مي‎توانند از اين امكان نيز استفاده كنند.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس با اشاره به تامين زمين براي همه واجدين مسكن مهر در شهرستان گنبدكاووس افزود: هم اكنون يك هزار و 800 واحد مسكن در سه سايت تقي‌آباد، پيرحاجي و كاج در حال ساخت است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1094.html )