عنوان خبر:اتكاي گرگان فردا ميزبان همياري اراك
پنجشنبه 23 دي 1389 - 19:38:42


تيم اتكاي گرگان در هفته پاياني نيم فصل نخست مسابقات فوتبال ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور، فردا ميزبان تيم سازمان همياري اراك است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، اين ديدار كه از هفته سيزدهم مسابقات فوتبال ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور و از گروه الف انجام خواهد شد، راس ساعت 14 فردا جمعه 24 دي در استاديوم 15 هزار نفري شهداي گرگان برگزار مي‌شود.
تيم اتكاي گرگان از 12 بازي صاحب يك برد، شش مساوي و پنج باخت بوده و با 9 امتياز در مكان چهاردهم جدول قرار دارد و در اين ديدار براي كسب هر سه امتياز به ميدان خواهد رفت تا فاصله امتيازاتش با تيم‌هاي ديگر افزايش پيدا نكند.
تيم سازمان همياري اراك نيز از 12 بازي صاحب سه برد، پنج مساوي و چهار باخت بوده و با 14 امتياز در مكان يازدهم جدول قرار دارد و تنها تيمي است كه خط حمله آن با هشت گل زده از اتكاي گرگان ضعيف‌تر است.
گفتني است مسابقات فوتبال ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور، با برگزاري هفته سيزدهم، تا روز هفتم بهمن ماه تعطيل خواهد بود و تيم‌هاي حاضر در ليگ مي‌توانند نسبت به جذب بازيكن اقدام كنند.
همچنين سازمان ليگ آزادگان كه برگزار كننده رقابت‌هاي ليگ دسته اول، دسته دوم و دسته سوم فوتبال كشور است، در آخرين جلسه هيئت رئيسه خود، آئين‌نامه نقل و انتقالات را تصحيح كرده و طبق اين اصلاحيه، آئين‌نامه جديد به شرح زير است:
تا سقف دو بازيكن از باشگاه‌هاي ليگ دسته اول و ليگ دسته دوم كه تا نيم فصل مسابقات بازي نكرده‌اند از ليست اسامي باشگاه‌هاي خود حذف شوند و به باشگاه ديگري بروند.
تا سقف دو بازيكن از باشگاه‌هاي ليگ برتر و ليگ دسته اول كه در نيم فصل مسابقات بازي كرده‌اند، در صورت فسخ قرارداد از ليست باشگاه خود حذف و بتوانند در زمان نقل و انتقالات نيم فصل، جذب باشگاه‌هاي ديگر دسته اول شوند.
باشگاه‌هاي ليگ دسته اول و دوم به هر تعداد و در صورت رعايت حداكثر پنج بازيكن در يك فصل، از بازيكنان ليگ برتر در زمان نقل و انتقالات نيم فصل ليگ‌هاي دسته اول و دوم و همچنين نيم فصل ليگ برتر بتوانند به صورت انتقال موقت در اختيار بگيرند.
هر مدتي كه بازيكنان تحت قرارداد دائم باشگاه خود هستند، بايد به ميزان 20 درصد از حقوق و مزايايي كه طبق قرارداد دائم در آخرين سال دريافت كرده‌اند، اگر به تيم جديدي بروند به حساب باشگاه سابق خود پرداخت كنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1099.html )