عنوان خبر:لزوم پياده شدن سرنشينان خودروها در جايگاه‌هاي سي‌ان‌جي
پنجشنبه 23 دي 1389 - 19:41:22


مسئول آتش‌نشاني گنبدكاووس با اشاره به انفجار مخزن سي‌ان‌جي يك خودرو در آزادشهر گفت: براي جلوگيري از حوادث، سرنشينان خودروها بايد موقع سوخت‌گيري در جايگاه‌هاي سي‌ان‌جي از خودرو پياده شوند.



هوشنگ ابراهيم‌بيگي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار داشت: جايگاه‎داران و رانندگان خودروها هم نكات ايمني را در زمان حضور در جايگاه رعايت كنند.
وي يادآور شد: سرنشينان اين خودروي حادثه ديده به دليل باراني بودن و سردي هوا از داخل خودرو پياده نشدند بنابراين اين حادثه منجر به فوت آنها شد.‌
مسئول آتش‌نشاني گنبدكاووس با اشاره به انفجار مخزن سي‌ان‌جي خودرويي در شهرستان آزادشهر در ادامه به مردم توصيه كرد: در هنگام دوگانه سوزكردن خودرو رانندگان بايد به مراكزي مراجعه كنند كه مورد تاييد سازمان بهينه‎سازي مصرف سوخت باشد و از مراجعه به كارگاه‌هاي غيرمجاز خودداري كنند.
در اين حادثه كه حدود ساعت 19 شب گذشته رخ داد چهارسرنشين خودروي سواري پژو 405 شامل دو زن و دو كودك جان باختند و تنها راننده خودرو رضا مسعودي 40 ساله كه خارج از خودرو بود زنده ماند.
جانباختگان اين حادثه به ترتيب زيور مسعودي 50 ساله، محدثه غلامي 22 ساله، اسماء مسعودي هفت ساله، سعيده مسعودي 11 ساله در اين حادثه فوت شدند.
رئيس اورژانس 115 شهرستان گنبدكاووس نيز در اين مورد به خبرنگار فارس در گرگان گفت: با توجه به حوادث مشابه‌اي كه در سطح استان اتفاق افتاد بايد مسئولان پمپ‌هاي سي‌ان‌جي نسبت به خروج خانواده‌هاي از خودروها در هنگام سوختگيري اقدام كنند.
محمد منتظري اظهار داشت: براثر انفجار خودرو پژو 405 در جايگاه سوخت سي‌ان‌جي‌ در آزادشهر چهار نفر سرنشين اين خودرو جان خود را از دست دادند.
وي با اشاره به نحوه اطلاع اورژانس در صحنه حادثه گفت: نيروهاي اورژانس 115 در ساعث 19 و 9 دقيقه از طريق تماس مردمي از موضوع كه در مركز پيام ثبت شده از اين حادثه با خبر شدند و بلافاصله اورژانس 115 آزادشهر در ساعت 12؛19 در محل حاضر شدند.
رئيس آورژانس 115 شهرستان گنبدكاووس گفت: بر اثر شدت انفجاز چهار قرباني قابل شناسايي نبودند و راننده جراحات ديده بود بلافاصله به درمانگاه آزادشهر اعزام و درماني سرپايي شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1101.html )