عنوان خبر:كاش اين بچه‌ها هم «آقازاده» بودند + تصاوير
پنجشنبه 23 دي 1389 - 21:42:31


شرح فاجعه مخوف: ساعت 10 صبح پنجشنبه، 24 دي‌ماه 83، بخاري يكي از كلاس‌هاي دبستان سفيلان لردگان چهارمحال و بختیاری آتش گرفت؛ در حالی كه دانش‌آموزانش مشغول پاسخ به امتحان بودند. معلم موفق شد بخاري را از كلاس بيرون بيندازد اما از بد حادثه بخاري كنار دو گالن پلاستکی پر از نفت، پخش زمين شد.



ر چشم به هم زدنی، شعله‌هاي گرگرفته آتش، جهنمی در برابر در کلاس درست کرد؛ دیواری سوزان که ابتدا همه کودکان معصوم را در کلاس محبوس کرد. و سپس آرام‌آرام پيكر 13 كودك را به كام مرگ برد و چندین کودک را نیم سوخته رها کرد، تا سند مظلومیت مستضعفین و رسوایی توسعه باشد! در آن لحظه خاتمی در سفر آفریقا بود. و اطرافیان و نمایندگان اصلاح‌طلب با لطایف الحیل، پول محرومین را صرف سفر خارجی می‌کردند!

امام علی ع: الله الله فی الطبقة السفلی!

فاجعه مضاعف: در این گیر و دار رسوایی براندازان و زمینه سازان سوختن این فرزندان فاطمه زهرا، یک عده منطق امام زمان در کمک به مستضعفان عالم را به دشنام گرفتند: شما که پول ندارید مدرسه خودتان را درست کنید، چرا به بازسازی لبنان و فلسطین کمک می‌کنید؟ گناه همه این سوخته‌ها و نیم‌سوخته‌ها به گردن رهبری و احمدی نژاد است!

اولا این فاجعه در زمان مدیریت خاتمی رخ داد، نه احمدی نژاد. دوم اینکه مگر زمینه سازان این فاجعه، کسی جز هاشمی و آیت الله‌های حامی وی بوده اند؟ چه کسی پول بیت المال را بر خلاف نظر حجت خدا، صرف تجملات کرد؟ ۳. چه کسی یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان را صرف افتتاح فرودگاه امام خمینی کرد؟

چه کسی جز محتاج البصیره، هزاران میلیارد تومان پول کشور را صرف مخالفت با سیاستگذار کلی نظام در اجرای دستور العمل‌های بانک جهانی و صندوق بین المللی پول کرد؟ چه کسی روستاها و شهرهای کوچک را به چرخ‌های بیرحم توسعه  عبیدالله بن زیادی سپرد؟ و چه کسانی از وی حمایت کردند؟

فلیضحکوا قلیلا ولیبکوا کثیرا:باید  کم بخندند و بسیار بگریند

راه حلهای عملی برای تسلی خاطر خانواده‌های فاجعه زده:

1. چون هاشمی برنامه اقتصادی توسعه کاپیتالیستی دنبال کرد، و فقرا نادیده انگاشته شدند؛ پس: الف. هاشمی باغ پسته اش را بفروشد و سیمای تمام این کودکان معصوم را با جراحی پلاستیک، تا حدی بهبود بخشد. ب. برخی آیت الله‌ها و مراجع محترم حامی هاشمی و سیاست‌های وی، این دختران را به کنیزی قبول کنند؛ البته اگر این دختران زخم خورده از منطق توسعه عبیداللهی، بپذیرند. ج. احتمالا امام زمان راضی باشند که  آیت الله حامی خانواده های سبز برانداز، چهره فرزندان فاطمه (س) را با پول خمس، جراحی پلاستیک کنند.

2. خاتمی به عنوان کسی که به جای پرداختن به مشکلات معیشتی مردم و عمران و آبادانی کشور، دنبال افسارگسیختگی سیاسی رفت و پول مملکت را صرف روزنامه‌ها و مجله‌هایی کرد که از دستمال استنجاء ابلیس هم کثیفتر بوده‌اند، کمکی به این فرشته ها بکند.

3. پیش از آنکه خداوند کسانی را محاکمه کند که منطق امام خامنه ای را به آتش کشیدند، قوه قضائیه پرونده را دوباره احیا کند. این هم سند تصویری جنایت و خیانت تراژیک و استراتژِک کارگزاران سازندگی:

منطق مدیریت هاشمی با فرزندان اسلام چه کرد! وای بر ما اگر قیامتی باشد

امام خامنه ای، در ديدار گروهانهای عاشورا، 22 خرداد 1371: سازندگى، كارى بود كه على‌ بن‌ابىطالب عليه‌السلام داشت؛ اين، سازندگى است! دنياطلبى و مادى‌طلبى، كارى است كه عبيدالله زياد و يزيد مى‌كردند. آنها تجملات را زياد مى‌كردند. اين دو را با هم اشتباه نبايد كرد. امروز عده‌اى به اسم سازندگى خودشان را غرق در پول و دنيا و ماده‌پرستى مى‌كنند. اين سازندگى است؟!


حضرت آیت الله وحید! ما مثل زنان سبز خواهان ملاقاتیم، حتی اگر شما بپذیرید؛ ما پول آمدن نداریم؛ ببینید که شش نفر از ما را مثل ... در عقب پیکان جا کرده اند


نامردها! با من چه کردید؟ من شبها گریه می کنم.



آیت الله جوادی آملی در نقد مدیران دولت نهم: جهنم فقط مال شرابخور نیست مال مدیر بی عرضه هم هست!


اگر این دختر، نوه حضرت آیت الله جوادی آملی بود، آیا ایشان، باز هم اقتصاد دولت نهم را با اسم اقتصاد صدقه ای و کمیته امدادی مورد نقد قرار می دادند؟ آیا حضرت ایشان، ناظر به وضعیت اقتصادی کشور در آبان ۸۸، می فرمودند: "جهنم فقط برای شرابخوار نیست، برای بی عرضه هم هست؛ اگر اقتصاد ممکت آسیب ببیند، دین هم آسیب می بیند. حضرت آیت الله فعلا که این بچه ها در جهنمد، تا، آخرت چه کسی جهنمی باشد.  و خدا را شکر که نوه علامه بصیر، مصباح و مرجع تقلید بسیجی،آیت الله نوری همدانی نیست؛ که کسی فکر کند، به خاطر نوه اش، حامی منطق دولت عدالت است.

نائب امام زمان عج ، در پیام سالگرد ارتحال امامره 10 خرداد 1369: در نظام اسلامى، رفع فقر و محروميت، در شمار هدفهاى طراز اول است و پايبندى به اصول انقلاب، بدون مجاهدت در راه نجات مستضعفان و محرومان، سخنى بى‌معنى و ادعايى پوچ است!


حضرت آیت الله جوادی! امروز من در جهنم سوختم و فردا عاملان و حامیان سیاستهای منجر به بی عدالتی! من حقم را میخواهم، اسمش را اقتصاد کمیته امدادی بگذارید یا هر چیز دیگر!




اگر این،  دست نوه مشایی بود، به جای هدیه تهرانی، به این بچه ها می اندیشید و با آبروی دولت بازی نمیکرد

کاش این دست، دست نوه توکلی یا قالیباف بود، تا بیشتر ...

اگر این دختر نوه ناطق یا واعظ  بود، چه می شد؟ احتمالا موضع ناطق درباره نماز جمعه ۲۹ خرداد چیز دیگری بود.

ولیّ امر مسلمین جهان، اسفند 68: "اسلامى كه نتواند آرزوهاى خفته و فروكشته قشرهاى مظلوم را در سطح دنيا - نه فقط در سطح كشور خودمان - زنده و احيا كند، شك كنيد در اين‌كه اين دين، اسلام باشد!"

اگر یکی از این دختران معصوم، نوه موسوی بود، احتمالا موسوی نقاشی های اسپرمی نمی کشید.


کاش برای تسلی این بچه‌ها، مرتضی جوادی آملی، محمد سروش محلاتی، سید محمد رضا طباطبایی و ... یک بار به کلاس‌شان سر بزند. و از نزدیک رنج محرومان را ببیند، و محصول زحمات جناح ضد احمدی‌نزاد (هاشمی  و یارانش) را مشاهده کند.


این کودکان نیم سوخته، یتیم آل محمدند: همه مسئولان نظام را به خدا قسم می دهیم، کاری برای این کودکان مظلوم بکنند؛ ستادی درست شود، شماره حساب ویژه ای بگذارند. آقای احمدی نژاد! برای این کودکان، کاری کن! این کودکان خانم زینب را به یاد خیمه های سوخته می اندازند. اگر حضرت عباس زنده بود کسی جرأت نمیکرد خیمه ها را با آتش سازندگی یزیدی بسوزاند؛ و آیا فقهای حامی یا ساکت در برابر منطق توسعه عبیداللهی، به توابین گره می خورند؟ امان از دل زینب! آخر این کودکان نیم سوخته، یتیم آل محمدند!

بولتن نيوز




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1104.html )