عنوان خبر:گنبدكاووس رتبه دوم گلستان در ساخت مسكن مهر
جمعه 24 دي 1389 - 21:11:52


رئيس سازمان مسكن و شهرسازي استان گلستان گفت: گنبدكاووس دومين شهر استان گلستان از نظر وسعت و پيشرو در ساخت مسكن مهر است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، پرهام جانفشان در نشست مشترك با فرماندار شهرستان گنبدكاووس كه پيرامون مسكن مهر در فرمانداري اين شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ساخت مسكن مهر در چهار سايت شهرستان گنبدكاووس با سرعت ادامه دارد.
وي تصريح كرد: شهرستان گنبدكاووس كه به لحاظ جمعيت دومين شهر استان است در زمينه مسكن مهر از همه شهرهاي استان پيشي گرفته است.
رئيس سازمان مسكن و شهرسازي استان گلستان با تشريح روند پيشرفت مسكن مهر در چهار سايت تقي‌آباد، پيرحاجي، كاج و گدم‎آباد افزود: سايت تقي‌آباد و كاج اين شهرستان با سرعت در حال ساخت مسكن مهر هستند.
جانفشان از در حال ساخت بودن يك‌هزار و 800 واحد مسكن مهر در اين شهرستان خبر داد و گفت: پيشرفت خوب پروژه‌هاي مسكن مهر در گنبدكاووس حاصل تعامل ادارات ذيربط با فرمانداري اين شهرستان است.
به گفته وي در حال حاضر علاوه بر سايت تقي‌آباد، 600 واحد در سايت پيرحاجي و 624 واحد مسكن در سايت كاج در حال ساخت مسكن مهر است كه ساخت مسكن مهر در گدم‌آباد نيز توسط خيرين مسكن‏ساز احداث خواهد شد و تا پايان دي ماه پيمانكار اين پروژه نيز مشخص خواهد شد.
جانفشان با بيان اينكه طرح مسكن مهر باعث فروكش كردن تب مسكن در استان شده افزود: گنبدكاووس در خصوص مسكن مهر خود مالكي هم از پيشرفت خوبي برخوردار است به طوري كه در مجموع تا پايان سال حدود 4 هزار واحد مسكن در گنبدكاووس درحال ساخت است.
رئيس سازمان مسكن و شهرسازي استان گلستان با تاكيد بر پراكنده بودن واحدهاي مسكن افراد تحت پوشش ارگانهاي حمايتي افزود: در مورد مسكن معلولان سعي مي‌شود براي معلولان در طبقات مناسب مسكن در نظر گرفته شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1111.html )