عنوان خبر:طرح آموزشي فروغ‌خانه
جمعه 24 دي 1389 - 21:13:14


مشاور استاندار و مدير كل دفتر امور خانواده و بانوان استانداري گلستان گفت: طرح آموزشي فروغ خانه براي 20 هزار نفر از زنان خانه‌دار روستايي و عشايري به اجرا در مي‌آيد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي استانداري گلستان، مهري مهدوي در نشست تخصصي كارشناسان و مشاوران امور بانوان فرمانداري‌هاي تابعه استان كه در علي‌آبادكتول برگزار شد، با اشاره به طرح‌هاي اجرايي سال 1390 در اين حوزه اظهار داشت: طرح آموزشي فروغ‌خانه در مباحث مذهبي، بهداشتي با همكاري كانون‌هاي فرهنگي و اجتماعي بانوان برگزار مي‌شود.
وي طرح ساحل آرامش معرفي دختران نمونه، عفيف و نخبه از طريق الگوسازي و معرفي آنها از رسانه‌هاي استان گفت: هدف ما آموزش 10 هزار نفر از دختران جوان دبيرستان‌ها، دانشگاه‌ها و حوزه‌هاي علميه بوده كه قرار است در سال آتي در شهرستان‌ها به اجرا در آيد.
مشاور استاندار و مدير كل دفتر امور خانواده و بانوان استانداري گلستان عنوان كرد: آگاهي و بصيرت به مباني ديني و باور داشتن به آرمان‌هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و مقام‌ معظم‌ رهبري جايي براي گمراهي و بيراهه‌ رفتن باقي نمي‌گذارد و در اين مسير مراقبت از خود و حوزه وظيفه‌مندي، بسيار جدي بايد گرفته شود.
مهدوي با بيان اينكه يكي از با ارزش‌ترين مكتوبات به جا مانده از بزرگان دين اسلام نامه اميرالمومنين به مالك اشتر است، تصريح كرد: اين نامه مي‌تواند به عنوان كامل‌ترين منشور اخلاق براي همه مديران و كاركنان نظام مقدس جمهوري اسلامي در بدو استخدام آموزش داده شود.
مشاور استاندار و مدير كل دفتر امور خانواده و بانوان استانداري گلستان ضمن تأكيد به اينكه متعهد شدن به اجراي تمام توصيه‌هاي حضرت الزامي است، يادآور شد: در چه رده‌اي مشغول به خدمت بودن مهم نيست، مهم انجام وظايف قانوني و شرعي است كه بايد در سايه نظام مقدس جمهوري اسلامي به بركت خون شهيدان به شايستگي صورت گيرد.
در ادامه اين نشست كارشناسان و مشاوران امور بانوان فرمانداري‌هاي تابعه استان در خصوص دستور كار نشست به بحث و گفت‌وگو پرداختند كه اجراي طرح عفاف و حجاب به صورت همايش يا كارگاه آموزشي ويژه كاركنان دولت و تكميل فرم‌هاي بانك اطلاعاتي جامع زنان استان توسط فرمانداري‌هاي تابعه استان از جمله مهم‌ترين مصوبات اين نشست بود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1112.html )