عنوان خبر:فرهنگ حكم اكسيژن را دارد
جمعه 24 دي 1389 - 21:15:22


مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گلستان گفت: فرهنگ حكم اكسيژن را دارد كه اگر پاك باشد،‌ اسباب رشد و بالندگي انسان را فراهم مي‌كند و اگر مسموم باشد، ويران‌گر است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گلستان، غلامرضا منتظري در آيين توديع و معارفه رئيس فرهنگ و ارشاد اسلامي آزادشهر اظهار داشت: در فضايي كه ما زندگي مي‌كنيم با چيزي به نام اكسيژن آشنا هستيم كه اگر نباشد، ‌تنفس را سخت يا محال مي‌سازد.
وي تصريح كرد: فرهنگ نيز، حكم اكسيژن را دارد كه اگر پاك باشد،‌ اسباب رشد و بالندگي انسان را فراهم مي‌كند و اگر مسموم باشد، ويران‌گر است.
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گلستان،‌ مسئولان را امانت‌داراني موقت خواند و گفت: روزي كه دوره مديريت و مسئوليت به پايان مي‌رسد بايد در پيشگاه خداوند متعال شرمسار نباشيم.
منتظري به دوران تصدي قرباني در حوزه فرهنگ و هنر آزادشهر اشاره كرد و عنوان كرد: وي كه از درون مجموعه فرهنگي و هنري برخواسته است، كارهاي فاخر و ارزشمندي براي ارتقا سطح فرهنگ و هنر اين منطقه انجام داده است.
نماينده مردم آزادشهر و راميان در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين مراسم ضمن تقدير از تلاش 64 ماهه جواد قرباني رئيس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي آزادشهر تصريح كرد: در نظام جمهوري اسلامي،‌ امروزه مديران اعتقادي كم نداريم.
مرادعلي منصوري‌رضي افزود: اين جابه‌جايي‌ها، مخصوصاً در حوزه فرهنگ و هنر،‌ گردش نخبگان و گردش فرهنگي است.
وي از مسئولان شهرستاني خواست در ساخت مجتمع فرهنگي و هنري اين شهرستان كه زمين آن آماده ساخت است، همكاري داشته باشند.
رئيس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي آزادشهر هم در آيين توديع خود در تصدي مديريت حوزه فرهنگ و هنر يادآور شد: تلاش‌ها و كوشش‌هايي كه در اين مدت به ثمر نشست، حاصل زحمات همكاران، هنرمندان و مسئولان آزادشهر بود كه به لطف خداوند متعال، خروجي‌هاي خوبي داشت.
قرباني پيگيري ساخت مجتمع بزرگ فرهنگي و هنري آزادشهر با اعتبار 15 ميليارد ريالي از محل مصوبات سفر رئيس جمهوري و همچنين احداث كتابخانه‌هاي نوده‌خاندوز و نگين‌شهر را از مهم‌ترين طرح‌هاي بزرگ فرهنگي و هنري اين شهرستان در اين مدت نام برد.
وي ادامه داد: هر چه بود،‌ تلاش براي حفظ بيت‌المال فرهنگ و هنر و ارتقاي سطح فرهنگي و هنري منطقه بود.
در پايان نيز توسط مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گلستان لوح تقدير به قرباني اهدا و از زحمات وي قدرداني شد و داود قاسمي كه پيش از اين رياست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان راميان را داشت به اين سمت منصوب شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1114.html )