عنوان خبر:پيروزي انقلاب اسلامي، با حضور تمامي اقوام و مذاهب شكل گرفت
شنبه 25 دي 1389 - 17:19:51


رييس مركز بزرگ اسلامي شمال كشور گفت:
پيروزي جمهوري اسلامي در سال 57 با حضور تمامي اقوام، مذاهب و اقشار شكل گرفت و براي نخستين بار در دنيا يك انقلاب ملي و فرا مذهبي را تشكيل داد.



به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين 'ابوالفضل عامري' شامگاه جمعه در جلسه كميته تقريب ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي در گرگان اظهار داشت: انقلاب هاي متعددي در سطح جهان به وقوع پيوسته ولي هيچ يك به مانند انقلاب شكوهمند اسلامي ايران در سطح بين الملل تاثير شگرف بر جاي نگذاشته است.
رييس كميته تقريب ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي استان گلستان، ماهيت ديني و مردمي انقلاب ايران را وجه تمايز اصلي اين انقلاب با ساير انقلاب ها عنوان كرد و افزود: حركت مردم ايران به رهبري حضرت امام (ره) برگرفته از نهضت رسول گرامي اسلام (ص) بوده و ماهيت ديني و فطري داشت.
عامري، تصريح كرد: جمهوري اسلامي ايران متعلق به يك قشر و جريان خاص نيست، بلكه همه مردم ايران در آن نقش دارند و براي پاسداري از آن از هيچ تلاشي فروگذاري نمي كنند.
وي، به تلاش گسترده دشمنان نظام براي تضعيف جايگاه ايران اسلامي در عرصه بين الملل هم اشاره كرد و گفت: هرگاه توطئه اي از سوي دشمن طراحي گرديد، با حركت خودجوش مردمي به عقب رانده شد.
رييس دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت استان هاي گلستان و گيلان با اشاره به اجراي طرح ملي هدفمندسازي يارانه ها در سطح كشور آن را يك طرح اساسي و بنيادي ناميد و افزود: اين طرح در اكثر كشورهاي جهان در حال اجراست و تحقق آن در كشور محصول يك جريان و حزب سياسي نبوده و يك طرح ملي محسوب مي شود.
رييس كميته تقريب ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي استان گلستان بر تشكيل كميته هاي شهرستاني با حضور ائمه جمعه و فرمانداران تاكيد كرد و گفت: اين كميته ها بايد هر چه سريعتر با عضويت اقشار مختلف، مديران، ائمه جماعات شيعه و سني تشكيل شوند.
عامري، با اشاره به برپايي برنامه هاي متمركز و غيرمتمركز در ايام الله دهه فجر اظهار داشت: بايد از برگزاري مراسم تشريفاتي و دولتي پرهيز شود و بر غناي كيفي و مردمي جلسات افزوده شود.
وي، از آمادگي روابط عمومي مركز بزرگ اسلامي شمال كشور در راستاي همكاري براي پوشش خبري و تصويري برنامه ها و مراسم ايام الله دهه فجر نيز خبر داد و تصريح كرد: رسانه ملي نسبت به انعكاس اين مهم بايد اهتمام ويژه بورزد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1118.html )