عنوان خبر:بهره‎برداري از 300 مسكن روستايي
سه شنبه 28 دي 1389 - 17:06:20


فرماندار شهرستان گنبدكاووس گفت: در ايام دهه فجر 300 مسكن روستايي در اين شهرستان به بهره‎برداري مي‌رسد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، غلامعلي سوسرايي در جلسه ستاد دهه فجر اين شهرستان كه در فرمانداري برگزار شد، اظهار داشت: در برگزاري آيين‌هاي بزرگداشت دهه فجر علاوه بر تقويت و تعميق وحدت ملي بايد به مستحكم‌تر كردن پيوند نسل جوان با انقلاب توجه شود تا پيوستگي و همبستگي بيشتري بين مردم و انقلاب ايجاد شود.
وي با تأكيد بر رويكرد محوريت مردم به ويژه جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب در برنامه‎هاي دهه فجر افزود: بصيرت و ولايت فقيه محور اصلي همايش‌ها خواهد بود.
وي با اشاره به لزوم تنظيم برنامه‌هاي ابتكاري و نو و كلان شهرستاني در آيين‌هاي محوري گراميداشت ايام دهه‌فجر امسال افزود: اعلام روز گنبدكاووس، تهيه و تنظيم سرود ويژه شهرستان، برگزاري همايش اصناف و كارگران، نمايشگاه‌هاي ويژه توانمندي‌هاي تعاوني‌هاي شهرستان و همايش اقوام از برنامه‎هاي جذاب در ايام دهه فجر شهرستان گنبدكاووس مي‎تواند باشد.
وي با تأكيد بر محوريت حضور اقشار مختلف مردم به ويژه جوانان درايام دهه فجر نقش مساجد به ويژه مسجد قائميه اين شهرستان را در ايام انقلاب بسيارمهم برشمرد.
وي فضاسازي و آذين‌بندي شهرستان در ايام دهه فجر را از ديگر موارد اثرگذار در شهرستان عنوان كرد كه بايد به طور ويژه در ايام فجر انجام شود.
وي با اشاره به لزوم برارتباط با رسانه‌ها در انعكاس برنامه‌هاي دهه فجر گفت: امروز دشمن با القا ناكارآمدي نظام جنگ رسانه‎اي راه انداخته كه براي خنثي‌كردن اين شگردها دستگاه‌هاي اجرايي بايد خدمات انقلاب را به مردم در طول 32 سال گذشته اطلاع‌رساني كنند.
وي افزود: پروژه گازرساني به دو روستاي شهرستان گنبدكاووس نيز از برنامه‌هاي ويژه شهرستان در اين ايام خواهد بود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1159.html )