عنوان خبر:فرهنگيان توطئه‎ دشمنان را خنثي كنند
سه شنبه 28 دي 1389 - 17:19:03


فرماندار شهرستان گنبدكاووس گفت: فرهنگيان با كار و تلاش خود بايد توطئه‎هاي دشمنان را كه در راستاي تغيير باورهاي اعتقادي و ديني دانش‎آموزان اقدام مي‎كنند، خنثي كنند.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، غلامعلي سوسرايي شامگاه دوشنبه در همايش گراميداشت شوراهاي آموزش‌ و پرورش كه در سالن تختي گنبدكاووس برگزار شد از كسب رتبه اول استاني شوراي آموزش و پرورش گنبدكاووس براي دومين سال پياپي خبرداد.
وي در اين مراسم بر ضرورت ارتباط بيشتر اولياي دانش‎آموزان و مسئولان ادارات و ارگان‌ها با مدارس و آموزش و پرورش تأكيد كرد و گفت: اوليا بايد ارتباط نزديك و تاثيرگذاري با مدارس داشته باشند و در مسايل معنوي و اخلاق و رفتار فرزندان خود با مسئولان آموزش و پرورش مشاركت كنند.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس هدف از تشكيل شوراهاي آموزش و پرورش را ارتقاي سطح كمي و كيفي تعليم و تربيت، بهره‌گيري از منابع و امكانات براي تأسيس، توسعه و تجهيز فضاهاي آموزش و پرورش و مشاركت گروه‌هاي مختلف فرهنگي و مذهبي جامعه دانست.
سوسرايي افزود: فرهنگيان با كار و تلاش خود بايد توطئه‎هاي دشمنان را كه در راستاي تغيير باورهاي اعتقادي و ديني دانش‎آموزان اقدام مي‎كنند، خنثي كنند.
در اين مراسم كه حجت‌الاسلام محمدحسين سبحاني امام جمعه گنبدكاووس نيز حضور داشت لوح سپاس و هديه استاني به فرماندار به عنوان رئيس شوراي آموزش و پرورش و ساير اعضاي شورا اهدا شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1163.html )