عنوان خبر:تاثير آموزش و پرورش در مسايل اجتماعي و سياسي جامعه
سه شنبه 28 دي 1389 - 17:21:48


نماينده مردم شهرستان علي آبادكتول در مجلس شوراي اسلامي گفت: آموزش و پرورش در مسايل اجتماعي و سياسي جامعه بسيار اثر گذار است.



'اسداله قره خاني' عصر روز دوشنبه در جلسه شوراي معاونين آموزش و پرورش گلستان اظهارداشت: فعاليت هاي آموزش و پرورش نشانگر تلاش روزافزون و رويكرد مثبت و توان مديريتي وزير آموزش و پرورش است.
وي اضافه كرد: همه اينها، اين باور را در جامعه و ديدگاه مردم به وجود مي آورد كه نقش تربيتي آموزش و پرورش در جهت تعليم و تربيت فرزندانشان مثبت و قابل قبول است و اين امر باعث ايجاد اعتماد و سپردن فرزندانشان به اين نهاد است.
نماينده مردم علي آباد كتول در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: امروز جامعه اين باور را دارد كه سرمايه و اعتباراتي كه به آموزش و پرورش داده مي شود به هيچ عنوان حيف و ميل نشده و يا صرف هزينه هاي تشريفاتي نمي شود.
قره خاني در بخش ديگري از سخنان خود گفت: تراز آموزش و پرورش در موارد انساني، گفتاري و اخلاقي بالاتر از سازمانها و نهادهاي ديگر است.
مديركل آمورش و پرورش گلستان نيز دراين جلسه با اشاره به موفقيت هاي اين اداره كل گفت: كسب سه مقام برتر در جشنواره الگوهاي برتر تدريس مبتني بر ict ، كسب رتبه اول منطقه 3 كشوري رشته هنر دركنكور ،كسب درصد قبولي بالاتر از ميانگين قبولي كشوري در پايه اول متوسطه از جمله اين موفقيت ها مي باشد.
'عيسي پايين محلي' افزود: كسب رتبه اول كشوري در سيزدهمين جشنواره هنرهاي تجسمي ،اجراي طرح توليدي كردن هنرستان ها ، طرح همگام با قرآن، پرداخت مطالبات پرسنلي سال 1389 ،استخدام 268 نفر از نيروهاي حق التدريس، 1102 نفر نيروي جديد استخدام پيماني در سال89 ازبين فرزندان شهيد،جانباز،ايثارگران، ماده 48 و تعداد630 نفر عادي از ديگر موارد در اين بخش است.

ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1165.html )