عنوان خبر:دانش آموزان بايد انقلاب را بشناسند
چهارشنبه 29 دي 1389 - 18:22:43


فرماندار گنبدكاووس گفت: دانش آموزان بايد انقلاب را بشناسند و باروحيه خودباوري از انقلاب اسلامي دفاع كنند.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، غلامعلي سوسرايي شب گذشته در ديدار صميمانه دانش آموزان مدرسه حكمت كه در فرمانداري اين شهرستان برگزارشد با اشاره به نزديكي ايام دهه فجر به دانش‌آموزان اين مدرسه اظهار داشت: در برنامه‌هاي بزرگداشت دهه فجرشركت فعال داشته باشند و درعين حال انقلاب را بشناسند تا بتوانند از انقلاب درمقابل توطئه هاي دشمنان دفاع كنند.
وي با اشاره به پيشرفت هاي ايران در جهان ايران را كشوري قدرتمند عنوان كرد و اظهارداشت: دانش هسته‎اي پيشرفتهاي نظامي و تبديل شدن ايران به قدرت جهاني نتيجه رهبري‌هاي امام خميني و مبارزات ملت ايران و جانفشاني شهداي اين انقلاب است.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس در پاسخ به سؤال دانش‌آموزان در خصوص قانون هدفمندي يارانه‌ها گفت: اين قانون براي توزيع عادلانه ثروت در بين مردم و بالابردن قدرت خريد اقشار ضعيف جامعه و حفظ منافع كشور براي آيندگان اجرا مي‏شود.
فرماندار شهر تاريخي گنبدكاووس با اشاره به سابقه درخشان شهر قديمي جرجان كه كنار اين شهرستان واقع است، افزود: جرجان در دوران قديم شهري دانشگاهي بود كه ابوعلي سينا آرزوي تحصيل در اين شهر را داشته و اين شهر دانشمندان بزرگي چون ابوريحان بيروني و امام غزالي را در خود پرورش داده است.
وي بر آشنايي دانش آموزان با سابقه درخشان شهرستان تاكيد كرد و خواستار پيشرفت علمي دانش‎آموزان درعرصه هاي مختلف شد
فرماندار شهرستان گنبدكاووس به درخواست دانش‎آموزان به بيان صميمانه خاطرات دوران دبستان خود پرداخت.
در اين ديدار صميمانه دانش آموزان با نوع كار فرماندار آشنا شدند و از فرماندار تقاضاي بازديد از مدرسه شان را كردند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1175.html )