عنوان خبر:نانوايي يارانه‌اي و آزادپز در گلستان وجود ندارد
چهارشنبه 29 دي 1389 - 18:23:44


مديركل شركت غله و خدمات بازرگاني گلستان گفت: با اجراي نرخ‌هاي جديد، ديگر نانوايي يارانه‌اي و آزادپز در استان وجود ندارد و همه با عنوان خباز با نرخ‌هاي تصويبي به مردم خدمت مي‌كنند.



به گزارش خبرگزاري فارس از به نقل از روابط عمومي شركت غله و خدمات بازرگاني استان گلستان، سيدحميدرضا ميرآفتاب، اظهار داشت: در پي اجراي نرخ‌هاي جديد، ديگر نانوايي يارانه‌اي و آزاد پز وجود ندارد و همه تحت عنوان خباز با نرخ‌هاي تصويبي به مردم خدمت مي‌كنند.
وي گفت: با اجراي قانون هدفمندكردن يارانه‌ها، پس از واريز وجه يارانه نان به حساب مردم و اعلام شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران، نرخ نامه جديد تصويبي توسط كميسيون نرخ‌گذاري استان بر درب تمام واحدهاي نانوايي شهرها و روستاهاي استان نصب و نرخ جديد از طريق رسانه استاني به اطلاع تمام مردم رسيده و اجرايي شده است.
ميرآفتاب افزود: با اجراي اين قانون و در كمتر از 24 ساعت تعداد بي شماري پيامك از شهروندان از سراسر استان براي اطلاع از قيمت نان به سامانه پيام رساني اداره كل غله و خدمات بازرگاني گلستان ارسال شده است.
وي ادامه داد: هم استاني ها براي تماس با اداره كل و راهنمايي در خصوص قيمت‌هاي آرد و نان و ابهامات موجود با شماره تلفن 2227089 0171 و سامانه پيام كوتاه 100001460 تماس حاصل كنند تا در اسرع وقت راهنمايي هاي لازم در زمينه خدمات آرد و نان و بررسي كيفيت نان در واحدهاي نانوايي انجام شود.
مديركل غله استان اضافه كرد: به دليل تنوير افكار عمومي و پاسخگويي سريع به هموطنان، شماره‌هاي مذكور به صورت شبانه‌روزي فعال بوده و شهروندان مي‌توانند پس از برقراري ارتباط، سؤالات و ابهامات در زمينه چگونگي اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها را در بخش گندم، آرد و نان و جزئيات قيمت‌هاي جديد مطرح كنند تا راهنمايي‌هاي لازم صورت گيرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1176.html )