عنوان خبر:ما ظرفيت باخت را داريم، اما طاقت ناداوري را نداريم
پنجشنبه 30 دي 1389 - 15:44:26


سرپرست تيم كشتي آزاد بانك ملي گلستان گفت:‌ ما در رقابتهاي ليگ برتر كشتي باشگاههاي كشور، ظرفيت باخت را داريم، ‌اما ظرفيت فحاشي، ناسزا گفتن و ناداوري ها را در خانه حريفان نداريم.



'بهمن طبيي'‌ امروز پنج شنبه در گفت و گو اختصاصي با خبرنگار ايرنا افزود: در ديدار هفته اول از دور برگشت در جويبار ، شرايط و جو سالن، اعم از امكانات، تماشاچيان و حتي در طول مسابقه داوري، عليه تيم كشتي گلستان بود.
به گفته وي، حرف ها و فحاشي هاي تماشاچيان جويباري در سالن كشتي اين شهر، اصلا در شان و منزلت ورزش نبود.
وي در خصوص اعتراض به داوري ديدار تيمهاي 'شهداي جويبار' و 'بانك ملي گلستان' كه عصر سه شنبه برگزار شد، گفت:‌ داوران وسط، قاضي و رئيس تشك كارشان بد نبود، اما در پي اعتراضات نسبت به نحوه امتياز دادن ها، پس از بازبيني، هيئت ژوري به رياست 'تقوي' بسيار جانب دارانه حق گلستان را مي گرفتند و به جويبار مي دادند كه خوشبختانه مردم كشتي دوست ، تماشاچيان و علاقمندان به كشتي كه اين ديدار را از شبكه سوم سيما به صورت زنده مشاهده مي كردند، پايمال شدن حق كشتي گيران گلستاني را توسط هيئت ژوري به وضوح مشاهده كردند.
طيبي ادامه داد:‌ سه هفته پشت سر هم شخص تقوي از سوي سازمان ليگ به عنوان رئيس هيئت ژوري، كشتي هاي گلستان را مشاهده مي كند و در هر سه هفته، به نحوي كار مي كرد كه كفه ترازو به سمت حريفان ما سنگيني كند.
سرپرست تيم كشتي بانك ملي گلستان در ادامه گفت:‌ از فدراسيون كشتي و سازمان ليگ مي خواهيم به شهر جويبار بيايند و جو سالن و امكانات برگزاري ليگ برتر را ببينند، اين شهر حتي يك هتل و خوابگاه ندارد و ما بعد از وزن كشي به ساري آمديم و دوباره روز مسابقه به سمت جويبار حركت كرديم كه اين خود در روحيه ورزشكاران و كشتي گيران، تاثيرات منفي دارد.
به گفته طيبي، مسئولان برگزاري اين ديدار در شهر جويبار ما را حدود 2 ساعت زودتر به سالن آوردند و از همان لحظه ورود تماشاچيان شروع به فحاشي به تيم ما كردند كه اين مساله خود در روحيه ورزشكاران تاثير منفي داشت و از سوي ديگر خود تماشاگران جويباري با هم دعوا داشتند و چند دستگي در آنان وجود داشت و به هم فحاشي مي كردند.
وي يادآور شد:‌ ازنيروي انتظامي ، مامورين يگان امداد و يگان ويژه استان مازندران و شهرستان ساري و جويبار تشكر مي كنيم كه در هنگام خروج از سالن تا شهرستان ساري ما را حمايت و محافظت كردند.
وي از مسئولين فدراسيون كشتي خواست،‌ تا با بازبيني مجدد هر 4 كشتي اول، در خصوص اين ديدار قضاوت عادلانه اي را داشته باشند و اگر مي خواهند اين ديدار دوباره برگزار شود كه بايد اين مساله بدون شك صورت گيرد، در يك زمين بي طرف و بدون حضور تماشاچيان انجام شود.
ديدار كشتي بين تيمهاي 'شهداي جويبار'‌ و 'بانك ملي گلستان' در هفته نخست از دور برگشت رقابتهاي ليگ برتر كشتي باشگاههاي كشور در گروه الف به علت اعتراض تيم كشتي بانك ملي گلستان به نحوه قضاوت داوران و راي صادره هيئت ژوري به خصوص در وزن 74 كيلوگرم، نيمه كاره تمام شد.
قرار است فدراسيون كشتي با بازبيني مجدد اين كشتي در 4 وزن اول و نظر مسئولان حاضر در سالن، نتيجه نهائي خود را در خصوص اين ديدار اعلام نمايد.
رقابت كشتي آزاد بين تيمهاي بانك ملي گلستان و شهداي جويبار روز سه شنبه در سالن ورزشي مهدي حاجي زاده اين شهرستان برگزار شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1187.html )