عنوان خبر:وصول 820 اثر به جشنواره بين المللي 'سيماي انسان در قرآن'
پنجشنبه 30 دي 1389 - 15:45:31


مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گلستان گفت: 820 اثر از 301هنرمند داخلي و خارجي به دبيرخانه اولين جشنواره بين المللي تجسمي'سيماي انسان در قرآن' رسيده است.



به گزارش ايرنا، 'غلامرضا منتظري' روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: جشنواره هنرهاي تجسمي سيماي انسان در قرآن با آثاري از هنرمندان داخل و خارج كشور، روز دوم بهمن ماه در محل نمايشگاه دائمي تالار فخرالدين اسعد گرگاني آغاز به كار مي كند.
وي تصريح كرد: براي شركت در اين جشنواره، 45 اثر مربوط به هنرمندان كشورهاي خارجي از جمله سودان، آذربايجان و بنگلادش است كه به دبيرخانه ارسال شده است.
منتظري با بيان اينكه در ارزيابي اوليه از مجموع 820 اثر، 316 اثر انتخاب شد، ادامه داد: از اين تعداد نيز ، حدود 30 اثر برجسته در هفت گرايش تجسمي براي ارائه در جشنواره انتخاب شده كه پس از داوري، صاحبان آثار رتبه هاي اول تا سوم در پايان جشنواره مورد تقدير قرار مي گيرند.
مدير كل ارشاد گلستان يادآور شد: آيين اختتاميه جشنواره بين المللي تجسمي 'سيماي انسان در قرآن' و معرفي برگزيدگان، هفتم بهمن ماه با حضور قائم مقام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و مسئولان استاني در تالار فخرالدين اسعد برگزار مي شود.
وي تاكيد كرد: تجليل نهايي از برگزيدگان، در مراسمي با حضور رييس جمهوري، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و ساير مسئولان كشوري از 16 تا 18 بهمن ماه در تهران انجام مي شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1188.html )