عنوان خبر:ليگ برتر بسكتبال/ شهرداري گرگان مغلوب كاسپين قزوين
پنجشنبه 30 دي 1389 - 22:25:01


در هفته هفتم از دور رفت رقابتهاي ليگ برتر بسكتبال باشگاه هاي كشور تيم 'شهرداري گرگان' مغلوب 'كاسپين قزوين' شد.



به گزارش ايرنا، در اين ديدار كه عصر روز پنجشنبه در حضور 1000 تماشاگر در سالن امام خميني (ره)‌ مجموعه ورزشي آزادي گرگان به قضاوت 'رضا جوادي' از اصفهان به عنوان سر داور به همراه 'رضا آذرافزا' و 'محمد دوست' به ترتيب به عنوان داور اول و دوم با نظارت 'محمد متين' برگزار شد، تيم شهرداري گرگان با نتيجه 63 بر 55 بازي به ميهمان خود واگذار كرد.
در اين بازي، تيم شهرداري گرگان در كوارترهاي اول و دوم با نتايج 18 بر 13 و 24 بر 17 بازي را واگذار كرد، اما در كوارترهاي سوم و چهارم به ترتيب با نتايج 11 بر 9 و 14 بر 12 در برابر كاسپين به برتري رسيد.
در اين بازي 'اسدالله كبير' سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان، ياران خود را با تركيب اوليه 'آيان يانگ'، 'آرمين صادقي'، 'حامد حسين زاده'، 'اميرحسين تاتاري'‌ و 'الكساندر كوليچ' (ساشا) به ميدان فرستاد.
در آن سوي ميدان بازيكنان تيم 'كاسپين قزوين' با سرمربيگري 'بهرام رمضان' با تركيب اوليه 'ايمان پارياب'، 'چاش كاپرود'، 'مهدي حاج كريم'، 'علي ابوالمعصومي' و 'ساموئل ساماكي' به ميدان آمدند.
در اين ديدار حساس، نزديك و تماشاگرپسند، 'آيان يانگ' از تيم بسكتبال شهرداري گرگان با كسب 32 امتياز امتيازآورترين بازيكن ميدان و تيم خود بود و از تيم 'كاسپين قزوين'، 'چاش كاپرود' با 15 امتياز، بيشترين امتيازآور تيم خود بود.
تيم بسكتبال شهرداري گرگان در پايان هفته هفتم دور رفت رقابتهاي بسكتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور با 6 بازي، داراي 2 برد،‌4 باخت و مجموع 8 امتياز مي باشد و در هفته هشتم در روز دوشنبه هفته آينده در اصفهان به مصاف تيم 'ذوب آهن' خواهد رفت.
تيم بسكتبال كاسپين قزوين نيز در پايان هفته هفتم با انجام 7 بازي داراي 4 برد و 3 باخت و مجموع 11 امتياز مي باشد و در هفته هشتم در قزوين ميزبان تيم 'توزين الكترونيك كاشان'‌ خواهد بود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1189.html )