عنوان خبر:سايپا به تعهدات مالي خود عمل نكرده است
پنجشنبه 30 دي 1389 - 22:26:01


سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان گفت:‌ شركت سايپا به عنوان حامي مالي اين تيم، تاكنون حتي يك ريال هم به تعهدات خود عمل نكرده است.



'اسدالله كبير' امروز بعد از ديدار تيم هاي بسكتبال شهرداري گرگان و كاسپين قزوين در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا افزود: پيش از آغاز رقابتهاي ليگ برتر با رايزني و پيگيري هاي مسئولان استان، مسئولان سايپا تقبل 3 ميليارد ريال كمك هزينه را كرده بودند، تا تبليغات شركت بر روي پيراهن باشد، اما آنان تاكنون ريالي به تيم كمك نكرده اند.
به گفته وي، كادر فني تيم بسكتبال شهرداري، تاكنون ريالي از قراردادهاي خود را نگرفته اند و تنها به عشق تيم و شهر گرگان،‌ مشغول انجام وظايف خود و تعهداتشان هستند.
وي در خصوص ديدار تيمش با كاسپين قزوين گفت: بازي خوبي رادوتيم به نمايش گذاشتند، اما توان ما بيشتر از اين نبود و از سوي ديگر تمام پرتاب هاي 3 امتيازي آنان به ثمر رسيد، در صورتي كه حدود 50 درصد اينگونه پرتابهاي ما ثمري نداشت.
وي ادامه داد: ما هر روز دو جلسه تمرين و كار با توپ، شوت و پنالتي را در دستور كار داريم، اما فضاي اين بازي باعث شده بود تا نتوانيم پرتابهاي خود را به ثمر برسانيم.
كبير در ادامه گفت: بازيكنان ما در اين ديدار، تلاش خوبي كردند، اما توان بازيكنان ما همين است و علت كمبود بازيكن در تيم ما، همان مساله مالي مي باشد.
وي افزود: به عنوان مثال 'سيدمجتبي بني عقيل' يكي از بهترين بازيكنان فصل گذشته اين تيم كه گرگاني نيز هست در حالي كه 3 ماه با تيم تمرينات بدنسازي داشت و 11 جلسه نيز با توپ در كنار ما كار كرد، به دليل عدم توافق مالي، ترجيح داد به تيم دانشگاه آزاد ملحق شود.
سرمربي بسكتبال شهرداري گرگان افزود: ما انتظار داريم تا با برتري در برابر تيمهايي نظير شهركرد، بانك سامان، ب آ شيراز و ملي حفاري اهواز در جمع 8 تيم برتر باقي بمانيم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1190.html )