عنوان خبر:تماشاچيان گرگاني، بسيار فهيم هستند
پنجشنبه 30 دي 1389 - 22:26:57


سرمربي تيم بسكتبال كاسپين قزوين با بيان اينكه تماشاچيان بسكتبال گرگان بسيار فهيم هستند، افزود: مردم گرگان بسكتبال را به خوبي درك كرده و مي فهمند و در طول مسابقه، مدام تيم خود را تشويق مي كردند كه اين مساله جو سالن را براي ما سخت كرده بود.



'بهرام رمضان' امروز در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا بعد از پايان ديدار تيمهاي بسكتبال شهرداري گرگان و كاسپين قزوين افزود: وجود اين تماشاچيان در گرگان يكي از اركان برتري تيم بسكتبال اين شهر مي باشد.
وي در خصوص اين ديدار گفت: بازي بسيار سخت و زيبايي بود و دو تيم بازي با كيفيت و تماشاگر پسندي را به نمايش گذاشتند و ما توانستيم از موقعيتهائي كه پيش رو داشتيم به نحو احسن استفاده نماييم.
وي افزود: برد و باخت در چنين بازي هايي اصلا مهم نيست، بلكه تماشاچيان خواهان يك بازي زيبا هستند و ارائه اين بازي،‌در پايان نشان داد كه تماشاچيان راضي بوده و حتي بعد از باخت تيم گرگاني، هر دو تيم را تشويق نمودند.
رمضان در ادامه گفت: برد در اين ديدار براي ما بسيار سخت بود، اما بازيكنان گرگاني در اين ديدار، در لحظات آخر توپ رساني داخل حلقه، كمي بي دقتي داشتند.
ديدار تيمهاي بسكتبال شهرداري گرگان و كاسپين قزوين در هفته هفتم از دور رفت رقابتهاي ليگ برتر باشگاههاي كشور با نتيجه 63 بر 55 به سود تيم كاسپين به پايان رسيد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1191.html )