عنوان خبر:نقش ارزنده‌ والدين در آموزش قرآن به فرزندان
شنبه 2 بهمن 1389 - 23:55:10


رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان گنبدكاووس در خصوص نقش ارزنده‌ مربيان و والدين در آموزش قرآن تاكيد كرد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، حجت‎الاسلام ‎علي فتحي صبح امروز در جلسه‌اي با حضور مربيان قرآني و هنري مركز آموزشي بانوان اداره تبليغات اسلامي اين شهرستان كه در دفتر اين اداره برگزار شد، اظهار داشت: تعليم قرآن شغل پيامبر و ائمه اطهار است.
وي با بيان اينكه همه ما نسبت به هدايت جامعه و آشنا كردن مردم با قرآن وظيفه داريم، افزود: مربيگري قرآن يكي از كارهاي ارزشمند است كه مربيان قرآني بايد جايگاه خود را بشناسند و بدانند كه از جايگاه بالايي برخوردار هستند.
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان گنبدكاووس با تاكيد بر اينكه پدر و مادر مي‌توانند نقش ارزنده‌اي در آموزش قرآن به فرزندانشان داشته باشند، خاطرنشان كرد: بايد قرآن را وارد خانواده‌ها كرد.
حجت‎الاسلام ‎فتحي همچنين در بازديد از كلاس‌هاي قرآني و هنري مركز آموزشي بانوان اداره تبليغات اسلامي اين شهرستان در مورد نحوه تشكيل و چگونگي برگزاري كلاس‌ها از مربيان اين مركز سوالاتي را مطرح كر‌د.
وي در حاشيه نشست با مسئول جامعه القرآن اين شهرستان نيز با بيان اينكه قرآن در راس همه امور است و بايد با قوت هرچه تمام‌تر برنامه‎هاي قرآني را در دهه فجر اجرا كرد، افزود: انقلاب اسلامي با قرآن عجين شده است زيرا مردم با اهتمام به قرآن انقلاب كردند.
وي در اين نشست در خصوص برنامه‌هاي پيشنهادي قرآني دهه‌فجر بحث و تبادل نظر و پيرامون چگونگي برگزاري برنامه‌هاي قرآني در ايام‌الله دهه‌فجر تصميم‌گيري شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1202.html )