عنوان خبر:حفظ وحدت واجب‎تر از نان شب
شنبه 2 بهمن 1389 - 23:59:25


مديركل سياسي امنيتي استاندار گلستان گفت: تقويت وحدت بين اقوام واجب‎تر از نان شب است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، محمدابراهيم كياپور صبح امروز در جلسه معارفه معاون سياسي و اجتماعي فرماندار شهرستان گنبدكاووس كه در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد‍، شهرستان گنبدكاووس را به لحاظ جغرافيايي، فرهنگي و اجتماعي و قوميتي شهرستان ويژه‌اي اعلام كرد.
وي اظهار داشت: اين شهرستان با مديريت خوب فرماندار و دستگاه‌هاي اجرايي و همدلي و وحدت مثال‌زدني مردم اين شهرستان كه مي‌تواند الگوي وحدت در كشور و جهان باشد توانسته فضاي آرامي داشته باشد.
مديركل سياسي امنيتي استاندار گلستان همچنين با بيان اينكه دشمن وحدت اقوام را نشانه رفته است، وحدت را واجب‌تر از نان شب توصيف كرد و افزود: شهرستان گنبدكاووس به لحاظ ويژگي‌هاي اجتماعي و فرهنگي متمايز از شهرهاي ديگر است.
كياپور همچنين اظهار داشت: اگر گنبدكاووس شهري آرام است به واسطه هوشياري و تدبير مسئولان و دقت و هوشياري و وحدت بين اقوام و همگرايي آنها با نظام و پايبندي به ولايت است.
محمدتقي قزلسفلو كه پيش از اين سمت بخشداري مينودشت، رئيس سازمان دانش‌آموزي، 22 سال سابقه تدريس در آموزش و پرورش و 18 ماه حضور در جبهه‌هاي حق عليه باطل را دركارنامه خود دارد تقويت انسجام و وحدت، عمل به رهنمودهاي رهبري و الگوگيري از قهرمانان جنگ تحميلي را از رويكردهاي خود در سمت معاونت سياسي اجتماعي فرمانداري شهرستان گنبدكاووس اعلام كرد.
اين جلسه با حضور رئيس شوراي هماهنگي و اداره تبليغات اسلامي شهرستان گنبدكاووس حجت‎الاسلام ‎والمسلمين علي فتحي و بخشدار بخش مركزي و كاركنان اداره سياسي فرمانداري و برخي مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي برگزار شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1205.html )