عنوان خبر:اهميت ويژه گنبدكاووس بعد از مركز استان
يكشنبه 3 بهمن 1389 - 00:02:26


فرماندار شهرستان گنبدكاووس گفت:
اين شهرستان بعد از مركز استان به لحاظ بسياري از مولفه‌هاي سياسي، فرهنگي و اجتماعي داراي اهميت ويژه‌اي است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، غلامعلي سوسرايي صبح در جلسه معارفه معاون سياسي اجتماعي فرمانداري شهرستان گنبدكاووس كه با حضور مدير كل امنيتي استاندارگلستان برگزار شد، با اشاره به ويژگي‌هاي جغرافيايي و اجتماعي گنبدكاووس اظهار داشت: اقدامات موثر انجام گرفته در دولت نهم و دهم شاخص‌هاي توسعه‌اي را در اين شهرستان افزايش داده است.
وي تصريح كرد: اين شهرستان گذرگاه كشورهاي آسياي ميانه است و تركيب جمعيتي اين شهرستان متشكل از اقوام و فرق اسلامي ايراني با كمال وحدت و همدلي در كنار هم زندگي مي‎كنند.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس با بيان اينكه گنبدكاووس از آرامش خوبي برخوردار است و گفت: تعامل و هماهنگي بسيار خوبي بين مردم و مسئولان اين شهرستان وجود دارد.
وي افزود: مردم فرمانداري را خانه خود مي‎دانند و اين نگاه حاصل روحيه خدمتگزاري دولت به مردم است.
سوسرايي با اشاره به توفيقات شوراي تامين اين شهرستان در دستگيري عوامل سرقت مسلحانه، متلاشي كردن باندهاي سرقت در اين شهرستان آن را حاصل تعامل اعضاي شوراي تامين اين شهرستان دانست.
در پايان اين مراسم محمدتقي قزلسفلو به عنوان معاون سياسي اجتماعي فرمانداري شهرستان گنبدكاووس معرفي شد.
گفتني است اين جلسه با حضور رئيس شوراي هماهنگي و اداره تبليغات اسلامي شهرستان گنبدكاووس حجت‎الاسلام ‎والمسلمين علي فتحي و بخشدار بخش مركزي و كاركنان اداره سياسي فرمانداري و برخي مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي برگزار شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1207.html )