عنوان خبر:تجهيز سيلوي گاليكش به پاركينگ ويژه خريد گندم
يكشنبه 3 بهمن 1389 - 00:03:36


رئيس اداره غله و ذخيره‌سازي مينودشت گفت:
با تكميل و راه‌اندازي پروِژه پاركينگ سيلوي گاليكش در شرق گلستان امر خريد گندم در اين منطقه به سهولت صورت مي‌پذيرد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي شركت غله و خدمات بازرگاني استان گلستان، صالح ملبوسي در حاشيه بازديد از روند اجرايي پروژه سيلوي گاليكش اظهار داشت: با تكميل و راه‌اندازي اين پروِژه ساعات انتظار كشاورزان براي تحويل گندم به مركز خريد به حداقل زمان ممكن كاهش خواهد يافت.
وي تصريح كرد: به تبع استفاده از پاركينگ، اتاق‌هاي باسكول مستقل، كنترل كالا و نگهباني نيز در مسيرهاي مشخص شده احداث مي‌شود.
رئيس اداره غله و ذخيره‌سازي شهرستان مينودشت گفت: در صورت پايانه شدن اين محل، خدمات قابل توجهي به كاميون‌داران، رانندگان، شركت‌هاي حمل و نقل از جمله آبادان، خليج فارس و كارخانجات آردسازي و بخش خصوصي مرتبط با امر ارائه خواهد شد و مي‌توان در جذب نيروي كار و كاهش بيكاري در منطقه تا حدي پيشقدم شد.
ملبوسي افزود: در آينده نزديك با برنامه‌ريزي‌هاي منسجم‌تر صورت گرفته، پاركينگ مذكور عاملي براي درآمدزايي بيشتر در منطقه و شركت غله‌خواهد بود.
وي خاطرنشان كرد: در آينده نزديك پس از پايانه شدن پاركينگ مورد اشاره، شركت‌ها و كارخانجات بخش خصوصي از مزاياي آن بهره‌مند و رونق اقتصادي و شكوفايي بيشتري در سطح شهرستان گاليكش به وجود خواهد آمد.
رئيس اداره غله و ذخيره‌سازي شهرستان مينودشت با اشاره به اينكه پروژه پاركينگ سيلوي گاليكش هم اكنون در سطحي حدود دو هكتار در دست اقدام است، افزود: ساخت اين پروژه باعث جلوگيري از ازدحام و تشكيل صف‌هاي طويل كاميون‌هاي حامل بار گندم كشاورزان در طول فصل خريد در جلوي درب ورودي سيلو خواهد شد كه اين صف‌ها بعضا تا خود شهر گاليكش و جاده‌هاي اطراف ادامه دارند.
به گفته ملبوسي، شكستن ترافيك و ساماندهي كاميون‌ها، جلوگيري از تصادفات جاده‌اي و اسكان كاميون‌هاي حامل بارگندم كشاورزان در داخل محوطه پاركينگ پس از بهره‌برداري از ديگر مزاياي ساخت اين پروژه است.
وي ادامه داد: با اسكان كاميون‌ها در پاركينگ مذكور، كنترل، ساماندهي و خدمت‌رساني به كشاورزان و رانندگان به سهولت انجام و از تصادفات جاده‌اي در مقابل سيلو كه همه ساله به علت شلوغي و صف كاميون‌ها رخ مي‌دهد، جلوگيري مي‌شود.
ملبوسي با بيان اينكه با تكميل اين پروژه، كشاورزان و رانندگان از بابت تخليه محموله گندم امنيت خاطر بيشتري نسبت به گذشته پيدا خواهند كرد اضافه كرد: زمان نوبت‌دهي‌، ساماندهي و كنترل كاميون‌ها به نظم در خواهد آمد.
رئيس اداره غله و ذخيره‌سازي شهرستان مينودشت افزود: با اجرا و راه‌اندازي اين پروژه در طول فصل خريد راندمان‌كاري كاركنان افزايش پيدا خواهد كرد و در آينده نزديك خدمت‌رساني به ارباب رجوع تقويت خواهد شد و به حول و قوه الهي طبق پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته تا پايان سال 1390 به پايان به بهره‌برداري مي‌رسد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1208.html )