عنوان خبر:برطرف شدن مشكل پرداخت تسهيلات به مسكن مهر شهرهاي زير 25 هزار نفر
يكشنبه 3 بهمن 1389 - 00:17:32


وزير مسكن و شهرسازي گفت:
با تصويب هيات دولت مشكل پرداخت تسهيلات و وام به متقاضيان مسكن مهر در شهرهاي زير 25 هزار نفر بر طرف شده است.



به گزارش خبرنگار ايرنا، 'علي نيكزاد' عصر شنبه در گفت وگو باخبرنگاران در كلاله در شرق استان گلستان افزود: با اين مصوبه، متقاضيان مسكن مهر در شهرهاي زير 25 هزار نفر بدون هيچگونه مشكلي مي توانند از تسهيلات بانكي براي ساخت واحد هاي مسكوني استفاده كنند.
وي همچنين از حل مشكل سند در اين شهرها خبر داد و گفت: براي جلوگيري از سوء استفاده زمين خواران، حفظ زمين هاي دولتي با مشاركت دستگاه هاي مسوول، مشكل سند زمين هاي اين شهرها نيز برطرف شده است.
وزير مسكن و شهرسازي در جريان بازديد از مجتمع مسكوني 480 واحدي مسكن مهر كلاله در زمينه تكميل تاسيسات رفاهي ، خدماتي و فني اين مجتمع دستورات لازم را صادر كرد.
مهندس نيكزاد در خصوص نرخ مصالح ساختماني با توجه به اجراي هدفمند كردن يارانه ها اظهار داشت : بر خلاف شايعات، نرخ مصالح ساختماني افزايش پيدا نكرده بلكه تثبيت هم شده و حتي در برخي موارد ارزانتر هم شده است.
وي افزود: دولت براي جلوگيري از افزايش مصالح ساختماني بخصوص تامين سوخت توليد كنندگان مصالح، تمهيدات لازم را انديشيده و در اين زمينه هيچ مشكلي وجود ندارد.
وزير مسكن شهرسازي كشورمان در باره علت افزايش سفرهاي خود به استانها و شهرستانها، گفت: من علاوه بر مسئوليت وزارت مسكن، در شوراي مسكن كشور نيز عضويت دارم و بيشتر سفر هاي بنده به خاطر كارگاهي بودن مسئوليت هايمان است كه در اين سفرها از نزديك مسائل و مشكلات وام مسكن روستايي و شهري، شهرهاي زير 25 هزار نفر، شهرهاي جديد و ديگر مسائل مرتبط تحت بررسي قرار داده ميشود تا در شوراي مسكن كشور تصميم گيري شود.
نيكزاد تصريح كرد: تاكيد رييس جمهوري حل مشكل مسكن براي شهرنشينان و روستاييان است من شهادت مي دهم در همه تصميم هاي رييس دولت، احوال مردم در نظر گرفته مي شود.
وزير مسكن و شهرسازي در سفر خود به شهرستان كلاله كه توسط استاندار گلستان و چند تن از مديران كل استان همراهي مي شد، از مجتمع مسكوني 480 واحدي مسكن مهر كلاله كه در زميني به مساحت 5/5 هكتار، در 80 بلوك 6 واحدي و در 3 طبقه احداث مي شود، بازديد كرد.

ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1214.html )