عنوان خبر:اداي احترام وزير مسكن به مقام شامخ شهداي كلاله
يكشنبه 3 بهمن 1389 - 00:19:46


وزير مسكن و شهرسازي با حضور در مزار شهداي كلاله ضمن قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ آنان اداي احترام كرد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، علي نيكزاد بعد از ظهر امروز به همراه استاندار گلستان، معاونان و مديران استاني و شهرستاني با حضور در تپه نورالشهداي شهرستان كلاله ياد و خاطره شهيدان گرانقدر اين شهرستان را گرامي داشت.
وي همچنين در سخناني گفت: امروز دستاوردهاي انقلاب اسلامي در همه عرصه‌ها مديون رشادت‌ها و از خودگذشتگي‌هاي شهيدان اين مرز و بوم است.
وزير مسكن و شهرسازي افزود: شهدا با نثار جان گرانقدر خود، انقلاب اسلامي را به ثمر و آن را تثبيت كردند.
وي يادآور شد: همه ما وظيفه داريم براي خوشنودي دل شهدا و خانواده‌هاي اين عزيزان براي آبادي و عمران كشور تلاش كنيم.
وزير مسكن و شهرسازي با بيان اينكه ما ‏مديون اين دلاوري‌ها و قهرماني‌ها هستيم بر ‏تكريم شهدا براي نسل جوان به منظور سرلوحه و چراغ زندگي قرار ‏دادن در همه عرصه‌هاي زندگي تاكيد كرد.
وي همچنين با اشاره به طرح هدفمند كردن ‏يارانه‌ها افزود: يكي از اهداف دولت كه قطعا ثمره شيريني براي مردم و به ‏ويژه قشر مستضعف و محروم در بر خواهد داشت هدفمند كردن يارانه‌ها است.
به گفته نيكزاد اين طرح بدون هيچ‌گونه مشكلي در كشور اجرا شده است و دشمنان اسلام نيز از نتايج پر بار اين حركت بسيار عظيم، آگاه ‏هستند و سعي دارند با مسموم‌ كردن افكار عمومي در جراحي بزرگ اقتصادي خلل ‏ايجاد كنند.‏
وزير مسكن و شهرسازي اظهار داشت: بدون ترديد مردم ‏آگاه ايران اسلامي با حمايت جدي از اين طرح موجبات شكوفايي اقتصادي ايران اسلامي و ‏توزيع عادلانه ثروت ملي را فراهم مي‌كنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1216.html )