عنوان خبر:گردانندگان کلوپ مخوف بیلدربرگ
شنبه 4 ارديبهشت 1389 - 23:50:06


سايت شبهه نوشت: گروه بیلدربرگ، کنفرانس بیلدربرگ یا کلوپ بیلدربرگ،‌ یگ گردهمایی غیر رسمی، اما تصمیم‌گیر است. این گردهمایی در سال یک بار با دعوت از حدود 130 نفر از شخصیت‌های به نام و پر نفوذ [عمدتاً آمریکایی و اروپایی] تشکیل شده و برای کلیه‌ی تعاملات در عرصه‌های متفاوت سیاسی – بانکی – تجاری – رسانه‌ای و حتی نظامی تصمیم‌گیری می‌کنند و تمامی مشورت‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در این به اصطلاح کنفرانس غیر رسمی، کاملاً محرمانه تلقی می‌شوند.



اولین کنفرانس بیلدربرگ، در 29 ماه می، سال 1954 در هتل بیلدربرگ در نزدیکی شهر «آرن هیم» در هلند برگزار شد و از آن پس هر سال در یکی از هتل‌های معروف آمریکا یا اروپا برگزار می‌گردد.

البته شکی نیست که مسئولیت اعضای این کنفرانس، بیش از مشورت و تصمیم‌گیری، اطلاع از تصمیمات اخذ شده و مصوب در تشکیلات‌های مخوف و جنایت‌کار و شیطان پرست بالادستی مانند فراماسون «Freemason» و ایلومیناتی «Illuminati» (اتاق فکر اداره‌ی جهان) و اعمال آن در زیر مجموعه‌های خود می‌باشد.

اولین گام را در معرفی مدیران و گرانندگان اصلی این سازمان مخوف با معرفی اسامی و عکس‌های آنان برداشته و به زودی بیوگرافی هر یک را نیز منتشر خواهد نمود.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-122.html )