عنوان خبر:تشكيل كميته كارشناسي جشنواره شهيد رجايي
يكشنبه 3 بهمن 1389 - 21:31:05


مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گلستان گفت:
با تاكيد بر ساختار اداري سيستماتيك و علمي، كميته كارشناسي جشنواره شهيد رجايي در اين اداره كل تشكيل شد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گلستان، فريدون فعالي اظهار داشت: با توجه به پيشروي سيستم‌هاي اداري به سوي ساختاري سيستماتيك و علمي، با شكل‌گيري كميته كارشناسي جشنواره شهيد رجايي در اين اداره كل برنامه‌ريزي‌هاي لازم دراين راستا در حال انجام است.
وي با اشاره به كسب رتبه دوازدهم اين اداره كل در بين 47 دستگاه شركت‌كننده در جشنواره شهيد رجايي امسال افزود: در جشنواره امسال در شاخص‌هاي عمومي از يك هزار امتياز 761 امتياز و در شاخص‌هاي اختصاصي از يك هزار امتياز 923 امتياز كسب كرديم.
مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گلستان همچنين تصريح كرد: سرپرست اداره شهرستان گنبدكاووس نيز در اين جشنواره به عنوان كارمند نمونه انتخاب شد.
فعالي يادآور شد: در سال 1387 به دليل عدم دريافت تعريفي از شاخص‌هاي عمومي در اين اداره كل، رتبه 32 را از 47 دستگاه دريافت كرديم كه با برنامه‌ريزي‌هاي كارشناسي در سال 1388 و تشكيل كميته ويژه كاركرد، براي ارتقا خدمات، عملكرد و فعاليت‌هاي اين اداره كل گام‌هاي موثري برداشته شد.
وي گفت: در رويكرد جديد ستاد برگزاري اين جشنواره، يك چهارم شاخص‌هاي اختصاصي به خدمات الكترونيك دستگاه‌هاي اجرايي اختصاص يافته و اين اداره كل نيز در راستاي ارتقاي سيستماتيك دولت الكترونيك با جديت درحال برنامه‌ريزي است.
مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گلستان اظهار اميدواري كرد: با تشكيل كميته كارشناسي جشنواره شهيد رجايي و برنامه‌ريزي‌هاي لازم در اين كميته، در ارزيابي عملكرد دستگاهي در سال 1389 موفق به كسب رتبه مناسب‌تري شويم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1220.html )