عنوان خبر:احداث 1004 تخت بيمارستاني
يكشنبه 3 بهمن 1389 - 21:32:42


وزير مسكن و شهرسازي در گرگان گفت:
در حال حاضر 1004 تحت بيمارستاني در پنج شهر استان گلستان در دست اجراست.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، علي نيكزاد شنبه شب در حاشيه بازديد از پروژه‌هاي مسكن مهر استان گلستان به خبرنگاران استان اظهار داشت: تاكنون براي تكميل اين بيمارستان‌ها حدود 400 ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است.
وي با اشاره به اينكه در سال‌جاري نيز 100 ميليارد ريال براي اين موضوع اختصاص مي‌يابد، تصريح كرد: براي تكميل اين پنج بيمارستان مبلغ 500 ميليارد ريال ديگر اعتبار نياز است.
وزير مسكن و شهرسازي ادامه داد: تا پايان امسال 300 هزار واحد مسكوني در 31 استان به متقاضيان در كشور تحويال مي‌شود كه بيشترين بهره‌برداري از واحدهاي مسكوني مسكن مهر را در دهه فجر خواهيم داشت.
نيكزاد افزود: بالغ بر يك ميليون و 900 هزار واحد مسكوني در كشور در حال احداث است كه از اين تعداد يك ميليون و 200 هزار واحد در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر و شهرهاي جديد و 100 هزار در بافت فرسوده و 600 هزار واحد مسكوني نيز در شهرهاي زير 25 هزار نفر است.
وي با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان گلستان براي احداث واحدهاي مسكوني مسكن مهر تاكيد كرد: در اين استان بالغ بر 45 هزار واحد مسكوني شهري و روستايي با 700 ميليارد تومان ستهيلات و 80 هزار نفر اشتغالزايي در حال احداث است.
به گفته وي در زمان حاضر با كمك همه مديران، استاندار و نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي پروژه مسكن مهر از روند خوبي برخوردار است به گونه‌اي كه در روستاهاي استان هيچ مشكلي براي پرداخت مشاهده نمي‌شود.
وزير مسكن و شهرسازي از ظهر روز شنبه به منظور بازديد از پروژه‌هاي مسكن مهر استان گلستان و همچنين شركت در شوراي مسكن استان به اين استان سفر كرده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1221.html )