عنوان خبر:چرخه اقتصاد كشور به خوبي در حال حركت است
يكشنبه 3 بهمن 1389 - 21:35:19


وزير مسكن و شهرسازي گفت:
در سال‌هاي اخير و با آغاز پروژه مسكن مهر چرخه اقتصاد كشور به خوبي در حال حركت است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، علي نيكزاد شامگاه شنبه در جمع اعضاي شوراي مسكن استان اظهار داشت: احداث مسكن منشا ايجاد تحول در عرصه‌هاي مختلف اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و سياسي است و نقشي بي‌بديل در كاهش تورم دارد.
وي تصريح كرد: رونق اقتصادي، ثبات قيمت‌ها، افزايش توان خريد مردم، ايجاد اشتغال و تامين مسكن از جمله مهم‌ترين دغدغه‌هاي دولت دهم براي حركت به سمت بهبود اوضاع اقتصادي است.
نيكزاد با بيان اينكه در سال‌هاي اخير و با آغاز پروژه مسكن مهر چرخه اقتصاد كشور به خوبي در حال حركت است، خاطرنشان كرد: حاصل اين امر اميدواري، نشاط و علاقه بيش از پيش مردم به نظام جمهوري اسلامي بوده است.
وي گفت: در شرايطي كه استكبار جهاني تمام قد در برابر نظام جمهوري اسلامي ايستاده و تلاش مي‌كند تا آن را نظامي ناكارآمد جلوه دهد، در دولت نهم و دهم نيازهاي اساسي مردم يك به يك برطرف شده و مردم به رفاه نسبي دست مي‌يابند.
وزير مسكن و شهرسازي يادآور شد: امروز نظام جمهوري اسلامي به واسطه پيروي از راه امام (ره) و پيروي از دستورات مقام معظم رهبري در عرصه بين‌الملل از اقتدار، عزت و سربلندي ويژه‌اي برخوردار است.
نيكزاد با اشاره به نزديكي سالگرد انقلاب اسلامي افزود: زحمات و از خودگذشتگي‌هاي جوانان در جريان انقلاب اسلامي و در جبهه‌هاي حق عليه باطل همه براي تاثيرگذاري و نقش‌آفريني جمهوري اسلامي در عرصه‌هاي بين‌الملل انجام گرفت و امروز در شرايطي هستيم كه مي‌توانيم اميدوار باشيم از آرمان‌هاي بلند شهدا به بهترين وجه پاسداري شده است.
وي با اشاره به اينكه در دنياي كنوني دو جبهه اسلام و غرب وجود دارند، گفت: در شرايطي كه جبهه غرب هر روز مضمحل‌تر شده و چهره ننگين آنها بر مردم دنيا روشن مي‌شود، هر روز بر هواداران اسلام افزوده شده و جمهوري اسلامي با بيرق اسلام اصيل پر فروغ‌ و تاثيرگذار در عرصه بين‌المللي ظاهر مي‌شود و دنيا را در مي‌نوردد.
نيكزاد ادامه داد: به همين علت است كه هرگاه استعمار و دنياي غرب عزم مي‌كند تا تصميمي عليه نظام جمهوري اسلامي اتخاذ كند خداوند شرايط را به گونه‌اي سامان مي‌دهد كه همان تصميمات به نفع نظام و انقلاب و اسلام رقم بخورد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1223.html )