عنوان خبر:نخستين همايش فراملي بهينه‌سازي زنجيره توليد در صنايع غذايي
يكشنبه 3 بهمن 1389 - 21:42:37


محمد مقصودلو دبير همايش گفت:
نخستين همايش فراملي بهينه‌سازي زنجيره توليد، توزيع و مصرف در صنايع غذايي در ارديبهشت ماه سال آينده در گرگان برگزار مي‌شود.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي سازمان صنايع و معادن استان گلستان، محمد مقصودلو در جلسه هماهنگي برگزاري اين همايش اظهار داشت: اين همايش در محورهاي برچسب غذاهاي حلال، توليد غذاهاي فراسودمند، سيستم‌هاي نوين تضمين كيفيت، كاهش آلاينده‌هاي مواد غذايي، فناوري‌هاي سازگار با محيط زيست، بهينه‌سازي مصرف انرژي در صنعت غذا، توليد و بهينه سازي محصولات بومي كشور، بومي‌سازي تكنولوژي در فرآوري مواد غذايي، روش‌هاي جديد تشخيص تقلبات در مواد غذايي برگزار خواهد شد.
وي با اشاره به ديگر محورهاي اين همايش تصريح كرد: استفاده بهينه از ضايعات جنبي فرآوري مواد غذايي، افزايش توليد و مصرف نوشيدني‌هاي تخميري سنتي، نقش سيستم‌هاي نظارتي و كنترلي در كاهش ضايعات، استفاده از فرآيندهاي زيست تخريبي در بازيافت ضايعات، نقش استانداردها در ورود به بازارهاي منطقه‌اي و بين‌المللي و بهينه‌سازي فرآيندها و فرآوري پس از برداشت در راستاي كاهش ضايعات برگزار مي‌شود.
دبير همايش نخستين همايش فراملي بهينه‌سازي زنجيره توليد، توزيع و مصرف در صنايع غذايي گفت: همايش فراملي بهينه‌سازي زنجيره توليد توزيع و مصرف در صنايع غذايي با همكاري انجمن متخصصان علوم و صنايع غذايي ايران، اتاق بازرگاني ايران، دانشكده صنايع غذايي دانشگاه UPM و UKM مالزي برگزاري مي‌شود.
مقصودلو اضافه كرد: دستگاه‌هاي اجرايي استاني شامل استانداري گلستان، سازمان صنايع و معادن، اداره كل استاندارد و تحقيقات صنعتي، شركت شهرك‌هاي صنعتي، سازمان جهادكشاورزي، سازمان بازرگاني، اتاق بازرگاني و صنايع و معادن، خانه صنعت و معدن، دانشگاه علوم پزشكي، مركز تحقيقات و اطلاع‌رساني اتاق اسلامي و برخي انجمن‌هاي تخصصي و علمي سراسر كشور و تعدادي از واحدهاي صنعتي توليدي صنايع غذايي استان گلستان در برگزاري اين همايش مشاركت دارند.
وي ادامه داد: به مدت دو روز در تاريخ‌هاي بيستم و بيست و يكم ارديبهشت ماه 1389 در محل دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان برگزار خواهد شد.
دبير همايش نخستين همايش فراملي بهينه‌سازي زنجيره توليد، توزيع و مصرف در صنايع غذايي گفت: در حاشيه اين همايش، نمايشگاه تخصصي صنايع غذايي نيز برگزار مي‌شود.
مقصودلو افزود: همچنين علاقمندان به حضور و مشاركت در اين همايش و نمايشگاه جانبي آن مي‌توانند با مراجعه به سايت همايش به آدرس www.gorganfst.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1227.html )