عنوان خبر:برنامه‌هاي گسترده‌اي براي بسكتبال پايه در نظر داريم
يكشنبه 3 بهمن 1389 - 21:51:57


دبير هيئت بسكتبال استان گلستان گفت:
براي بازسازي بسكتبال گرگان، برنامه‌هاي گسترده‌اي در بخش پايه مدنظر است.



فرهاد زحمتكش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با توجه به بودجه موجود، بخشي از مربيان را براي تيم‌هاي پايه جذب كرديم و در حال حاضر تيم‌هاي پايه بسكتبال استان در ليگ‌هاي دسته اول كشور حضور دارند.
وي افزود: سالن امام خميني (ره) گرگان، تمام وقت در اختيار بسكتبال قرار گرفته كه كلاس‌هاي رده‌هاي سني مختلف در آن برگزار مي‌شود.
وي ادامه داد: قبل از آغاز سوپرليگ، كف پوش سالن امام خميني (ره) با هزينه گزافي پاركت شد و خانه بسكتبال نيز در حال افتتاح است كه اين مسائل موجب ايجاد شرايط مثبتي براي بسكتبال استان خواهد شد.
دبير هيئت بسكتبال استان گلستان در خصوص ديگر برنامه‌هاي اين هيئت اضافه كرد: در بخش بسكتبال دانش آموزان با همكاري آموزش و پرورش استان، برنامه‌هاي قابل توجهي در نظر گرفته شده تا استعدادهاي بسكتبال از ديد هيئت پنهان كنند.
زحمتكش آموزش و ارتقاي مربيان و داوران را يكي از برنامه‌هاي موثر در پيشرفت بسكتبال استان دانست و تصريح كرد: بايد با به روز كردن علم مربيان و داوران، در راستاي هر چه بهتر شدن بسكتبال منطقه قدم برداريم.
وي خاطرنشان كرد: مسابقات ليگ استان نيز با حضور 10 هيئت فعال برگزار مي‌شود و برگزاري اين مسابقات، كمك شاياني به توسعه بسكتبال در گلستان مي‌كند.
وي ضمن تشكر از مديركل تربيت بدني و مسئولان هيئت بسكتبال استان و گرگان، يادآور شد: از حمايت مسئولان صميمانه سپاسگزاريم و اميدواريم با اين روند، بسكتبال استان را مقتدرتر از قبل جلوه دهيم.
دبير هيئت بسكتبال استان گلستان در ارتباط با وضعيت تيم بسكتبال شهرداري گرگان، اظهار داشت: تمام استان به اين تيم علاقمند هستند، اما تاكنون اسپانسر هيچ كمكي نكرده و اميدواريم به زودي مشكلات اين تيم محبوب حل شود.
زحمتكش از صدا و سيماي استان خواستار شد تا ديدارهاي تيم شهرداري گرگان را پخش كند، زيرا سالن پذيراي تعداد محدودي بوده و ديگر علاقمندان هم بايد مسابقات را ببينند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1232.html )