عنوان خبر:بودجه تيم شهرداري گرگان در حد ليگ دسته اول
يكشنبه 3 بهمن 1389 - 21:52:56


سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان گفت:
بودجه‌اي كه براي تيم شهرداري گرگان در نظر گرفته شده در حد تيمي براي حضور در ليگ دسته اول كشور است.



اسدالله كبير امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: بسكتبال در وجود تمام مردم گرگان است و متاسفانه ما مشكلات مالي داريم و اميدواريم هرچه زودتر اين مشكلات حل شود.
وي افزود: به دليل مشكلات مالي مجبوريم برخي از مسيرها را با اتوبوس طي كنيم و تاكنون شهرداري و استانداري كمك كرده اند و هيچ مبلغي از سوي سايپا پرداخت نشده است و ما نياز به حمايت مالي داريم تا با خاطر آسوده به مسابقات برويم.
وي ادامه داد: ما در زمان نقل و انتقالات منتظر مانديم تا تيم‌ها يارگيري كنند و ما بازيكنان باقي مانده را جذب كنيم، زيرا توانايي خريد بازيكنان سطح بالا را نداشتيم.
سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان با بيان اينكه بازيكنان بومي نيز نقطه ضعف دارند، اذعان داشت: عدم وجود بازيكن قذبلند موجب شده تا در پست سه، چهار و پنج به مشكل بخوريم.
كبير در خصوص نگراني هواداران بسكتبال گرگان، اظهار داشت: تيم كم‌تجربه‌اي داريم و تماشاگران از ما برد مي‌خواهند، ما نبايد تحت فشار باشيم تا با شرايط بهتري ادامه دهيم.
وي تصريح كرد: هواداران نگران شده اند، اما من قول داده‌ام كه جزو هشت تيم برتر ليگ باشيم.
وي ليگ برتر بسكتبال امسال را بسيار فشرده توصيف كرد و گفت: به دليل حضور تيم ملي در مسابقات قهرماني آسيا در مرداد ماه سال آينده، فدراسيون مسابقات را 15 ارديبهشت ماه سال آينده تمام خواهد كرد و اين فشردگي، فرصت بازسازي و رفع اشكال را از تيم‌هاي جواني مثل ما گرفته است.
سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان تدوين برنامه‌اي سه تا پنج ساله را براي بسكتبال گرگان ضروري دانست و عنوان كرد: بايد يك پروسه سه تا پنج ساله براي بسكتبال گرگان در نظر بگيريم تا در رده‌هاي سني مختلف استعدادها را پرورش دهيم.
كبير در پايان افزود: اينجا آب و خاك ماست و به آن عرق داريم، پس بايد با سرمايه‌گذاري در بسكتبال كه در خون تمام گرگاني‌ها وجود دارد، اين ورزش پرطرفدار را به روزهاي اوج برگردانيم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1233.html )