عنوان خبر:بازديد سرزده فرماندار گنبدكاووس از طرح‌هاي اشتغالزا
دوشنبه 4 بهمن 1389 - 21:15:33


فرماندار گنبدكاووس از تحقق كامل طرحهاي اشتغال بازديد شده بازرگاني، صنايع و معادن و بهزيستي خبرداد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، غلامعلي سوسرايي صبح امروز كه به طور تصادفي از طرح‌هاي زودبازده و اشتغالزاي دستگاه‌هاي اجرايي صنايع و معادن بهزيستي و بازرگاني و جهادكشاورزي اين شهرستان بازديدكرد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در اين بازديد كه به منظور بررسي ميزان تحقق طرحها انجام شده دستگاه‌هاي ياد شده موفق شده‌اند به طور100درصد اشتغال تعهد شده را محقق كنند.
وي تصريح كرد: پيش از اين نيز ارزياباني متشكل از كارشناسان اشتغال فرمانداري، اداره كار و امور اجتماعي و دستگاه‌هاي اجرايي از 20 درصد طرح‌هاي زودبازده شهرستان بازديدهاي مكرر داشته‌اند.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس همچنين اظهار داشت: در صورت مشاهده هرگونه انحراف در طرح‌هاي اشتغالزايي اسامي كساني كه تسهيلات اشتغالزايي را صرف طرح مصوب نكرده‌اند از بانك اطلاعات اشتغال شهرستان حذف خواهد شد و تسهيلات پرداخت شده به متقاضي بايد به بانك برگردد.
وي ميزان اشتغال محقق شده توسط بازرگاني را 448 شغل اعلام كرد و افزود: اين افزايش در حالي است كه تعهد اين دستگاه اجرايي ايجاد 375 شغل بوده است.
سوسرايي ميزان تعهد بهزيستي را نيز 63 شغل اعلام كرد و گفت: اشتغال محقق شده كاملا با آن منطبق است.
وي ميزان تعهد صنايع و معادن را نيز اشتغال 143 نفر بيان كرد وگفت: اين آمار نيز با اشتغال ايجاد شده منطبق است.
وي همچنين تصريح كرد: در اين خصوص جهادكشاورزي داراي 515 مورد تعهد اشتغال است كه هنوز موفق نشده آن را به طوركامل محقق سازد.
پياده كوهسار رئيس اداره كار و امور اجتماعي شهرستان گنبدكاووس نيز اشتغال محقق شده امسال را 4 هزار و 415 شغل اعلام كرد و گفت: كل اشتغال پيش‌بيني شده شهرستان در سال جاري 4 هزار و 875 نفر بوده كه 91 درصد آن تاكنون تحقق يافته است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1238.html )