عنوان خبر:رأي داوران در وزن 66 كيلوگرم كشتي به‌درستي اعلام شد
دوشنبه 4 بهمن 1389 - 21:22:45


نماينده كميته ليگ كشتي كشور گفت:
در ديدار تيم‌هاي بانك ملي گلستان و شهداي ملاير، رأي داوران در وزن 66 كيلوگرم به‌درستي به سود گلستان اعلام شد.



عباس نمازيان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در وقت دوم كشتي 66 كيلوگرم بين آندره استادنيك و عباس رنجبر، داوران و رئيس تشك در جمع امتيازات اشتباه داشتند كه با بازبيني كشتي، نتيجه به‌درستي هشت بر هفت به سود آندره استادنيك كشتي‌گير تيم بانك ملي گلستان اعلام شد.
وي افزود: تيم شهداي ملاير به اين تصميم اعتراض داشت اما خودشان به‌درستي اين تصميم پي بردند و كشتي را ادامه دادند.
وي ادامه داد: وظيفه ما به‌عنوان نماينده سازمان ليگ، اداره كردن كشتي است تا اجازه دهيم مسابقات با آرامش انجام شود و ما كار خود را به‌درستي در اين ديدار انجام داديم.
نماينده كميته ليگ كشتي و سرپرست مسابقات با بيان اينكه تيم ميزبان مستحق برتري در اين ديدار بود، خاطرنشان كرد: داوران قضاوت خود را به‌درستي انجام دادند و نبايد به دليل اعتراض‌هاي بي‌مورد مسابقه را تعطيل كرد و ما با مديريت صحيح موجب ادامه دادن كشتي از سوي تيم شهداي ملاير شديم.
نمازيان تصريح كرد: هر كسي مي‌تواند كشتي را تعطيل كند و مهم اين بود كه مسابقه به اتمام رسيد تا مشكلي ايجاد نشود.
از هفته پنجم مسابقات كشتي آزاد ليگ برتر كشتي باشگاه‌هاي كشور، تيم‌هاي بانك ملي گلستان و شهداي ملاير در گرگان به مصاف هم رفتند كه اين ديدار جنجالي در نهايت با نتيجه پنج بر دو به سود تيم ميزبان پايان يافت.
در وزن 66 كيلوگرم كشتي ميان آندره استادنيك اوكرايني از تيم بانك ملي گلستان و عباس رنجبر از تيم شهداي ملاير برگزار شد كه اعتراض مسئولان تيم شهداي ملاير به رأي داوران كه به سود آندره استادنيك اعلام شده بود، موجب تأخير 15 دقيقه‌اي در اين ديدار شد، اما تيم ملاير در نهايت به مسابقه ادامه داد و پنج بر دو مقابل بانك ملي گلستان شكست خورد تا اميد اندك خود را براي صعود به مرحله نيمه‌نهايي از دست بدهد.
گفتني است؛ هفته آخر ليگ برتر كشتي آزاد باشگاه‌هاي كشور از گروه دوم، روز جمعه برگزار مي‌شود‌ و طي آن تيم بانك ملي گلستان ميزبان گاز مازندران است و شهداي ملاير نيز از شهداي جويبار پذيرايي مي‌كند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1239.html )