عنوان خبر:اجراي قانون هدفمندسازي يارانه ها بزرگترين رويكرد اقتصادي كشور
دوشنبه 4 بهمن 1389 - 21:32:35


رييس شوراي پژوهشي منطقه 10دانشگاه آزاد اسلامي گفت :
اجراي قانون هدفمندي يارانه ها بزرگترين رويكرد اقتصادي كشور بوده و دستيابي به قدرت اقتصادي برتر در منطقه نيازمند تهيه زيرساختهاي متناسب با اين امر مهم است.



دكتر 'عليرضا ايرانبخش' عصر دوشنبه در جمع معاونين و مديران دانشگاه آزاد اسلامي علي آبادكتول ازتوابع استان گلستان، با توجه به اجراي طرح هدفمندي يارانه ها بر حفظ و ارتقاء كيفيت همگام با صرفه جويي و اصلاح الگوي مصرف تاكيد كرد.
وي با اشاره به نقش دانشگاهها و مراكز آموزش عالي به عنوان بالاترين جايگاه علمي و آموزشي در روند توسعه ملي و ارتقاي دانش و فناوري همچنين بر برنامه ريزي منسجم و رعايت اصلاح الگوي مصرف در همه زمينه ها از سوي اساتيد ، كاركنان و دانشجويان تاكيد نمود.
رييس شوراي پژوهشي منطقه 10 بااشاره به تلاش براي دستيابي به قدرت اقتصادي برتر در منطقه افزود: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامي اولين سازماني است كه با تدابير ويژه در راستاي اجراي هدفمندي يارانه ها گام هاي اساسي برداشته است.
دكتر ايرانبخش با اشاره به تاكيدات رياست دانشگاه مبني بر كاهش هزينه ها و توسعه تخصص ها و امكانات بر حفظ و ارتقاء كيفيت همگام با صرفه جويي و اصلاح الگوي مصرف تاكيد نمود.
وي همچنين ابراز اميدواري كرد جامعه دانشگاهي واحد علي آباد كتول با همتي مضاعف و تلاش بايسته بيش از پيش در چارچوب سياست ها كلي دانشگاه آزاد اسلامي مبتني بر ارتقاء كيفيت آموزشي ، تعميق ارزش ها ، افزايش ميزان رضايتمندي ، حفظ كيفيت و كاهش هزينه ها گام بردارد.

ايرنا



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1247.html )