عنوان خبر:افزايش جمعيت كشتي گلستان
سه شنبه 5 بهمن 1389 - 22:41:57


دبير هيئت كشتي استان گلستان گفت:
جمعيت كشتي در استان دو برابر شده است و اين روند همچنان ادامه خواهد داشت.



بهمن طيبي امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: هدف ما اين است كه جمعيت كشتي گلستان را افزايش دهيم، زيرا اين مسئله موجب ارتقاي كيفيت كشتي استان مي‌شود.
وي افزود: با توجه به سابقه كشتي در گلستان، اين توانايي موجود است تا كشتي به عنوان ورزش اول استان مطرح شود.
وي ادامه داد: مسئولان نيز بايد نگاه بهتري به كشتي داشته باشند تا با احياي اين رشته، به جايگاه واقعي آن در استان برسيم.
سرپرست تيم كشتي آزاد بانك ملي گلستان با بيان اينكه اين تيم در ليگ برتر، هزينه به مراتب پائين‌تري نسبت به تيم‌هاي ديگر داشته، تصريح كرد: تيم جويبار چهار برابر ما هزينه كرده و تيم گاز مازندران نيز 500 ميليون سرمايه‌گذاري كرده است، اما با اين وجود ما رقابت نزديكي با آنها داشتيم.
طيبي گفت: غالب تيم ما بومي است و نسبت به سال گذشته كشتي‌گيران بيشتري از استان در تيم حضور دارند و اين بستر فراهم است تا در سال‌هاي آتي، تيمي كاملا بومي را از گلستان در ليگ برتر كشتي شاهد باشيم.
وي اظهار داشت: در ديدار هفته گذشته مقابل شهداي جويبار، حق ما برد بود تا راه زيادي از صعود را طي كنيم اما هدف ما از شركت در ليگ، صعود به دور بعد و قهرماني نيست و براي كسب تجربه و ارتقاي كشتي‌گيران مان در ليگ برتر شركت كرديم.
وي در ارتباط با برنامه‌ريزي فشرده سازمان ليگ يادآور شد: يكي از نكات منفي در برگزاري مسابقات ليگ برتر، فشرده بودن آن است كه موجب فراري دادن اسپانسرها خواهد شد و اينكه ما سه هفته پياپي مهمان بوديم كه اين مسئله به تيم لطمه زيادي وارد كرد.
دبير هيئت كشتي گلستان در خصوص حمايت‌هاي مسئولان استان از كشتي، خاطرنشان كرد: مسئولان و اسپانسرها در حد توان حمايت كرده‌اند و همه بايد براي ارتقاي كشتي كمك كنند، زيرا كشتي در خون مردم گلستان است.
طيبي ضمن تشكر از استقبال مردم استان از كشتي گفت: خوشبختانه تماشاگران فهيمي داريم كه با تمام وجود از ما حمايت مي‌كنند و اين مسئله موجب روند رو به رشد اين ورزش ملي در گلستان خواهد شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1250.html )