عنوان خبر:برپايي جشن‌هاي با‌شكوه سالگرد پيروزي انقلاب در روستاها
سه شنبه 5 بهمن 1389 - 22:42:57


فرماندار شهرستان گنبدكاووس بر اجراي آيين‌هاي با‌شكوه بزرگداشت دهه فجر در روستاها توسط دهياران و شوراها تاكيد كرد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، غلامعلي سوسرايي شامگاه دوشنبه در همايش دهياران و شوراهاي بخش مركزي و داشلي‌برون اين شهرستان كه در كانون شهيد مطهري برگزار شد، با بيان اينكه در آستانه سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در ستاد گراميداشت دهه فجر برنامه‌هاي متعددي تنظيم شده است، خواستار حضور گسترده مردم به ويژه روستائيان در اين مراسم شد.
وي بر مشاركت هرچه بيشتر مردم در اجراي برنامه‌هايي كه ماهيت آن وحدت بخش است، تاكيد كرد و گفت: حركت‌هايي كه در مسير ولايت و حقيقت است سبب افزايش هرچه بيشتر بصيرت مي‌شود.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس وحدت را رمز ماندگاري انقلاب عنوان كرد و افزود: امام خميني (ره) با تكيه بر وحدت مردم انقلابي بي‌نظير را رهبري كردند كه اسلام و مسلمانان از آن جان تازه‌اي گرفتند.
سوسرايي پايبندي به ولايت را از ويژگي‌هايي ملت ايران برشمرد و با اشاره به تاريخ 200 ساله كشور و تجزيه كشور توسط استعمار پير انگليس در زمان شاهان نالايق افزود: با پيروزي انقلاب اسلامي و روحيه شهادت‌طلبي مردم ايران با وجود توطئه‌هاي خصمانه دشمنان حتي يك وجب از خاك كشور در طول دوران انقلاب به دست دشمن نيفتاد.
وي در خصوص اجراي طرح هدفمندي يارانه‎ها نيز گفت: عناصر ضدانقلاب با توطئه‌هاي مختلف قصد مرعوب كردن مردم را داشتند اما مسئولان نظام با گذشت چهار هفته از اين طرح شاهد همبستگي و همراهي زايدالوصف مردم در طرح هدفمندي يارانه‌ها هستند.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس با بيان اينكه بايد از اين همدلي و همراهي بين دولت و مردم در راستاي خدمت بيشتر به مردم استفاده كنيم، گفت: وحدت و يكپارچگي دركنار مردمي بودن انقلاب و رهبري‌هاي هوشمندانه و مدبرانه رهبر در صحنه‌هاي پيچيده سبب شكوفايي نظام و استمرار انقلاب اسلامي شد و شهرستان گنبدكاووس به واسطه حضور مردمي آگاه و همگرايي ملي شهرستاني نمونه در وحدت است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-1251.html )